ego skeftomai 4 pragmata gia na ginei endiaferon auto to paixnidi.1on)ellinopoihsh toutou protathlimatos dld a1 katigoria 6 ellines 6 ksenous,2 katigoria 7 ellines 5 ksenous,3 katigoria 8 ellines 4 ksenous 4 kai 5 katigoria 9 ellines kai 3 ksenous...ti lete?an oxi ok.2on)na ginei diaforetiki i katataksi tis vathmologias.na ginei opos sto nba.dld oi 8 sinolika protoi kai apo tis 2 vathmologies(iperoxoi kai megaloi) na paizoun play offs oste na vgei protathlitis.an ginetai to idio kai me tis ipoloipes 8 teleutaies omades.oi 2 teleutaioi pane gia ipovivasmo apo ti sinoliki vathmologia.oi alloi 8 omos tha dinoun mparaz agonon gia ti paramoni tous kathos oi 2 ittimenoi tha ipovivastoun.alla de ksero pos tha ginei me tous teleutaioius 8.ti lete?auto me to prwtathliti me aresei poli.:D 3on)to gnosto mas provlima ta oikonomika gia to prosopiko mas pou anevainei sinexos o misthos.kati prepei na ginei.ektos apo auto emeis na dinoume xroniko simbolaio stous paiktes gia poso kairo na meinoun.ti lete? 4on)na allaksoume to tropo proponiseis.kathos paizoun agona oi paiktes mas prepei na anevainoun stoixeia opos antoxh,volh gt oxi?afou paizoun...na mas dinoun perithoria epiloghs gia na proponoume paiktes pou theloume emeis.kai oxi apla se ena paikti i se mia omada.alla me polles theseis.de ksero an to katalavate eseis.ti lete? auti einai i tapeinh mou apopsh