På de nye sidene er det planlagt en noe annerledes bruk av menyer og undermenyer (drop-downs). Under menyen: "Bestyre laget" er det flere oversikter over kamper, trening og treningstider for de med riktig posisjon, spiller for salg osv, osv. Når man logger inn får man i tillegg til de samme langdryge nyhetene fra ledelsen, ein bolk med nyhende frå dei lokale strøka. I dag har oppslaget: "06.08.2009 - Largo United har bestilt utbygging av Thunderdome.", og da blir man jo litt nysgjerrig.
Largo U har en stadion som rommer
22520 publikummere -
(/BBWeb/arena.aspx?TeamID=41530). Sist kamp var det 436 som hadde kjøpt billett à $115 (57,5% av maksprisen) for å fylle opp de 700 setene stadion har (62,3%). Slik var oppmøtet: 04.08.2009 hjemme mot The Lamers u r lyl: Benker: 17046 - Stoler: 1898 - Seter: 436 - VIP: 10 -- Totalt: 19390 (86,1% fullt).
Spørsmålet blir da: Er det mulig å tjene mer penger ved å øke antallet seter fra 700 til 1000 når bare 58% kjøper til siste kamp (og da møtte mer enn 2000 flere enn til forrige)? Hvordan finner man den rette balansen mellom pris og oppmøte? (Jeg har i alle fall sett at det er viktig å sette ned prisen på VIP-boksene en 50 dollar og få folk i den siste også!) Har noen formelen? (Jeg vil påstå at både |Largo| og jeg har behov for en slik ... ;-) ...)