Fornuftig og fornuftig, fru Blom. Det vet jeg ikke, men synspunkter ja, det har jeg.
En ting du kan prøve er salary calculator:
(100218.2)mener det skulle være en til der du kunne fylle inn skillnivå i form av sifre, men jeg finner den ikke for øyeblikket.
Ellers synes jeg det er greit å trene Free Throws og Stamina i All Star uka og sesongpausen, og kanskje et par innimellom, om minuttfordelingen skulle gå helt til bloksberg av en eller annen grunn. Det er selvsagt bra med både stamina og FT, men det er en balanse man må finne. For mye og du sløser bort verdifull annen trening, for lite og du misser mange FT og får dårligere performance. Husk også at de du skal ha lenge på laget vil få ekstremt mye etterhvert og om dette spiller mye inn på lønn kan det bli dyrt.
Noen spillere kan også være dømt til å være dårligere på noen skills, ha en tendens til å feile mye, osv, pga hidden attributes. Disse vet vi foreløpig altfor lite om, og de vil nok forbli i skyggeland inntil man har trent opp spilleren såpass mye at det ikke har noe å si i forhold til salgsverdi, så det er heller ingen krise (bortsett fra at man blir lei av at spilleren ikke lever opp til forventningene og du må finne en erstatning eller trene opp en ny)