BuzzerBeater Forums

BB België > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: sum_41
This Post:
00
109306.2 in reply to 109306.1
Date: 9/11/2009 5:27:20 PM
Overall Posts Rated:
33
Hallo iedereen,

Zoals jullie wellicht al vermoedden, ben ik officieel kandidaat voor herkiezing als U-21 coach.

Ik zal geen lange redevoering houden, opscheppend over mijn verdiensten en andere redenen waarom jullie voor mij moeten stemmen; mijn resultaten en mijn inzet samen met jullie in dit avontuur spreken voor zich.
In 2 seizoenen tijd maakten de U-21’s indrukwekkende vooruitgang; we raakten zelfs in de finale van het wereld-troosting-tornooi, in mijn ogen een bijzondere verwezenlijking!

Bovendien hebben we met JoeMaverick een trainingsgids opgesteld om beginnende managers beter te begeleiden.
Jullie weten allen dat ik me 200% inzet in het U-21 avontuur, vanaf de draft tot het eind van het seizoen wanneer de spelers 21 worden; ik volg hun trainingen op, geef de managers raad, enz. Mijn vriendschap met JoeMaverick (coach NT) valt niet te ontkennen en dat vergemakkelijkt sterk de uitwisselingen tussen ons.

Mijn redevoering is dan wel niet lang, ik zal met veel plezier op al jullie vragen antwoorden (stel ze wel in het juiste forum… want onze GM’s waken ^^).

Sum_41

Bonjour à tous et à toutes,

Comme vous vous en doutez surement, je suis officielement candidat à ma réélection au poste de sélectionneur U-21.

Je ne ferai pas un long discours vous vantant tous mes mérites et autres raisons pour lesquelles vous devez voter pour moi, je pense mes résultats et mon implication avec vous dans cette aventure parlent d'eux même.

En deux saisons, les progrès des U-21 ont étés impressionants. nous sommes même arrivés en finale du tournoi de consolation mondial, une performance exeptionnelle a mes yeux.

De plus avec JoeMaverick nous avons crée un "guide de l'entrainement" afin d'aider au mieux les managers dans leurs débuts.

Vous savez tous que je m'implique a 200% dans l'aventure U-21, de la draft à la fin de la saison où les joueurs atteingent les 21 ans, je surveille leurs entrainements, conseille le coach, etc. De plus mon amitié avec JoeMaverick (coach NT) n'est plus à démontré et cela facilite grandement les échanges entre nous.

Ce discours à beau ne pas être long, je répondrai avec grand bonheur à toutes les questions que vous auriez à me poser (mais attention de le faire dans le bon forum... les GM's veillent ^^)

Sum_41

Last edited by sum_41 at 9/11/2009 5:28:07 PM