Hallo allemaal,
zoals enkelen al wel verwacht hadden, ga ik mij dit jaar verkiesbaar stellen voor de functie van coach voor het u21 NT. Voor degenen die mij nog niet kennen, hier onder even een korte intro:
LA-3point king is de naam, ben 22 jaar en studeer momenteel. Ik speel al een behoorlijke tijd BB, over het algemeen behoorlijk fanatiek! De wat actievere managers weten dat ik op het forum soms erg scherp ben, maar de gedachte erachter is altijd om zo tot een constructieve oplossing te komen. Een discussie op zijn tijd is juist goed. Ik heb wisselende resultaten behaald tot op heden. In seizoen 8 ben ik met opzet gedegradeerd naar div III, zodat ik sterker terug kon komen om op die manier hopelijk door te stoten naar de DBA PRO. Daarvoor had ik een matig team, waarbij ik het vooral van tactische ingevingen moest hebben. Op die manier heb ik in seizoen 5 en 6 de bekerfinale gehaald terwijl er vele teams een stuk sterker waren.
Daarnaast heb ik ook wel wat dingen gedaan voor de Nederlandse BB-community. Ik ben 4 seizoenen geleden begonnen met het scoutingswerk, destijds heb ik samen met The Hammer verder gebouwd op het fundament van Rijswijker en Patjebono. Ook heb ik vanaf het begin van het u21 aan de zijde gestaan van The Hammer als assistent, vele analyses gedaan (welke niet openbaar werden zoals die van Thijs) en vaak goede discussies gehad. Recentelijk heb ik nog 1 van de grotere u21-talenen binnengehaald, waardoor ik nu 2 spelers van het u21 train. Ik denk dat na 4 jaar van dichtbij de ontwikkelingen volgen, de tijd rijp is om zelf aan het roer te komen.
Ik ben van plan om weer meer aandacht van de community naar de NT's te krijgen, o.a. door uitgebreide voorbeschouwingen te gaan plaatsen voor de games. Hopelijk trekt de aandacht op het fora voor het NT weer iets meer aan, zoals 2 jaar geleden!
Momenteel lijkt de jongere generatie het moeilijk te hebben met verbeteren, maar hopelijk kan mijn enthousiasme er voor zorgen dat alle managers net zo enthousiast worden om alle toekomstige toppers door te ontwikkelen zodat Nederland zijn reputatie binnen BB hoog kan houden de komende seizoenen.
Vragen? Kritiek? Zet het vooral in de debate-thread!
Last edited by 3point king at 9/8/2009 4:52:17 AM