@ Nick
Blijft The_Hammer dan in je team?
Nee, The Hammer heeft aangegeven zich terug te trekken vanwege tijdsgebrek.
Ga je een nieuw team om je heen bouwen of werk je liever alleen?
Ik wil wel in een team gaan werken, want uit een goede dialoog valt veel te halen!
Als je in teamverband wil gaan werken.. Heb je al mensen benaderd voor in je team?
Zo ja, wie? Zo nee, wie?
Ik heb nog geen mensen benaderd, maar ik heb al wel een vrij goed idee wie en in welke volgorde ik mensen wil gaan benaderen. Wie dat zijn laat ik voorlopig in het midden, omdat je geen loze beloftes moet maken m.i.
Bij U21 Coach komt ook automatisch de taak van Hoofd Scouting.
Heb je hier wel tijd genoeg voor?
Heel simpel, ja.
Ben je tevreden over The_Hammer als Hoofd Scouting?
Hoe vind je dat hij het doet als Hoofd Scouting?
Eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben van mening dat het zeker in het begin niet onaardig ging. Er is veel werk verzet in het begin, maar door de persoonlijke omstandigheden is dat iets minder geworden op het einde. Dit is echter geen verwijt, zo kunnen die dingen gaan.
Wat zou jij anders/beter doen?
Ik kan niet zien hoeveel contact er is geweest met alle managers, ik kan alleen spreken vanuit mijn eigen ervaring. Ik ga proberen meer contact met managers te hebben dan enkel afwachten op een update van spelers van hun kant.
LA, U21 Coach, Hoofd Scouting Nederland, je eigen team.. Lijkt me nogal druk ;)
Hoe denk je dit te gaan doen?
Ik heb er genoeg tijd voor, anders zou ik me niet verkiesbaar stellen.
Verder, goeie speech. Paar goeie punten opgenoemd.
Dank je!
Nog 1 vraagje, wat studeer je?
Ik studeer IBM, International Business and Management.
@ Patje
3point, de afgelopen seizoen heb je deel uitgemaakt van de staff van the Hammer. Wat me als enige eigenlijk tegenviel van die periode is juist de communicatie die je nu zo aanstipt. Het meeste kwam afgelopen seizoen van Rijswijker en ik vond het het U21 naar de achtergrond verdween. Ik had zelf geen idee hoe het ervoor stond, terwijl het toch echt het WK was toch?
Ik ben het helemaal met je eens dat de communicatie het afgelopen seizoen niet top was. Dit had meerdere oorzaken, van mijn kant werd het minder omdat ik geen computer had die het deed en was ik overgeleverd aan de faciliteiten en openingstijden van de RUG. Daarnaast hielp het ook niet mee dat ik een tijd op vakantie ben geweest. Ik heb nog wel een paar keer een topic aangemaakt tijdens scrimmages van het U21, maar helaas had The Hammer geen tijd meer om van zich te laten horen. Daarom is dit ook 1 van de punten die ik aanstip, dit is een verbeterpunt. En ja, het afgelopen jaar was het WK, waar we in de 1e ronde gestrand zijn nadat een lichting richting het NT is gegaan ;)