BuzzerBeater Forums

BB Andorra > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: ruyrayd
This Post:
00
109492.3 in reply to 109492.2
Date: 9/11/2009 9:52:49 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Vaja... No anava tan desencaminat en el meu pensament de fa uns dies... Si es ke us tinc a tots calats xDD Kuan van arribant les eleccions comença el moviment dels foros... xDD En fi, això és bo pel joc...

Doncs jo en un principi havia votat a rafera... però kom arriba el dia final, i veig ke no s'ha presentat, a part de haver-se inscrit... Doncs volia comentar-vos ke si voleu realment una alternativa a rafera teniu l'opció de votar-me a mi...

Les meves credencials... Guanyar la Copa d'Andorra tres temporades consecutives, desbancant al Renaixença, ke potser atemorit va deixar el joc... xDD I akesta temporada fer doblet... una cosa de la kual nomès pot presumir l'actual seleccionador absolut en la temporada sisena ;=)

Us animaria a tots a votar pel Rafera o per mi... Ja ke així la selecció es kedarà a kasa... Akabada la I Fase del Mundial U20 de Hattrick, vam conseguir per primera vegada a la història klassificar-nos entre les 32 millors seleccions del mon... amb mi al front i tot un ampli staff al costat... Si m'escolliu m'haurè d'espabilar, ja ke sempre m'ha agradat fer les coses bé, i hauré de preparar un staff com deu mana intentant portar molta gent ke porti molt de temps al joc, provinent d'Espanya majoritàriament i treta de la Federacion de Buzzerbeater de Hattrick...

Last edited by ruyrayd at 9/11/2009 11:06:22 AM

From: rafera
This Post:
00
109492.4 in reply to 109492.3
Date: 9/11/2009 10:10:42 PM
Overall Posts Rated:
1212
ostias veig que em queda poc com a seleciandor a la sub 21...xDDD

Jo no he guanyat res i només puc presumir d'arribar un cop a la final, però bé aquest temps en la selecció ma ajudat molt per millorar ja que m'he passat bastant temps per els forums per informar-me i surta o no elegit aixo m'haura servit per millorar i intentar desbancar al sr ruyrayd. Jo només puc prometre ganes, temps i dedicació.

Per tant només em queda desitjar sort als altrs 2 participants i que surti qui surti com a seleccionador estare per tot allo que sem necesiti ;)

un altre cop sort a tots ;)

This Post:
00
109492.5 in reply to 109492.4
Date: 9/12/2009 8:33:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Hola a tots els andorrans i els seus seguidors!!

Em dirigeixo a vosaltres per comunicar-vos la meva decisió de presentar-me com a seleccionador de la vostra selecció.
Crec que per a mi es una bona decisió, ja que vull iniciar-me en una etapa com a seleccionador i que millor q la meva veina ANDORRA. Soc català i m'agradaria portar la selecció d'andorra lo més amunt possible.

Treballaré desde la humiltat per portar-vos els millors resultats. No prometu res, tan sols ganes, força i molta il·lusió per fer-me càrrec de la selecció.

No vull "comprar" cap vot, tan sols em vull donar a conéixer perque vosaltres prengueu una bona decisió.

Actualment porto el C.B. Prat i vinc de descendre amb el meu equip, degut a un any de canvis dins la plantilla que ara em donen més forces per tornar a voler ascendre de categoria. Crec que he fet una bona plantilla, encara que tinc jugadors per fer equip...

Pero tot això no passaria a la selecció, perquè tan sols els millors estarien amb mi. Vull fer un gran grup i possibilitar al seleccionador absolut la possibilitat de donar a coneixer els seus futurs discipuls.

Moltes gràcies i sort pels meus adversaris. Q guanyi qui més u mereixi..sino guanyo tornaré a la próxima elecció.

To: Xtc
This Post:
00
109492.7 in reply to 109492.6
Date: 9/14/2009 3:36:06 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Doncs si, jo personalment li he votat al rafera... Kom ja he dit, m'ofereixo kom alternativa abans de ke sortis un entrenador no andorrà... No estic en contra, enkara ke ho sembli, ke un manager no andorrà porti la nostra selecció i la millor prova es ke al HT ha sortit avui un manager espanyol per portar l'absoluta... La gran diferència es ke akest manager gairebé se'l pot considerar andorrà perke porta més d'1 any col·laborant amb la U20... Però en el teu cas no seria així, a la ke estiguessis ajudant a la selecció durant bastant temps llavors no en tindria cap problema... Però sembla ke veieu una bona oportunitat presentar-vos a paissos petits a on no hi ha molta participació i pot semblar més fàcil ser portar una selecció...

From: Cagallo

This Post:
00
109492.8 in reply to 109492.7
Date: 9/14/2009 4:12:22 AM
Overall Posts Rated:
1111
Mira, si algun dels que no surti elegit desprès em vol ajudar amb l'absoluta per anar fent-se amb l'ambient andorrà, cap prblema :D

Ruryrayd, ja tindries temps amb la sub21 de hattrick i la d'aqui?

This Post:
00
109492.9 in reply to 109492.8
Date: 9/14/2009 8:07:56 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Com vaig dir, em vaig presentar quan vaig veure ke es presentava Xtc i ke rafera no ho havia fet... Llavors vaig pensar ke millor oferir-me com alternativa a ke per desgana de la gent sortís un seleccionador de fora... Jo se ke ara no es el meu millor moment per portar-la, encara estic amb la U20 de HT, i al menys hem de jugar la II Fase a finals d'octubre, encara ke fins llavors estic d'amistosos i entrenant tàctikes... Jo preferiria, ja que vol continuar, que tothom votés a rafera... Jo mateix li he votat... Però si al final, per el ke sigui, surto jo, us he informat del ke faré, ke és intentar portar gent de fora, kom vaig fer al HT per fer uns procediments de la U21 i ke kedin ja... El ke està clar es ke tampok puc fer maravelles, ja ke el joc és relativament nou i la nostra selecció més encara, per la kual kosa el nivell es el ke hi ha...