BuzzerBeater Forums

BB België > godin

godin

Set priority
Show messages by
This Post:
00
115666.1
Date: 10/16/2009 6:52:33 AM
Overall Posts Rated:
11
Jump Shot: goed Schietafstand: zwak
Verre Verdediging: matig Balcontrole: zielig
Passeren: zielig Passen: gemiddeld
Inside Schot: goed Inside Verdediging: goed
Rebounden: matig Blokken: redelijk
Conditie: zielig Vrije Worp: zwak

Ervaring: dramatisch

dit zijn de nieuwe resultaten van godin, en deze week heb ik hem op inside verdediging getraint
hopelijk ben ik goe bezig om er een sterspeler van te maken
groetjes franky

This Post:
00
115666.2 in reply to 115666.1
Date: 10/16/2009 10:04:04 AM
Overall Posts Rated:
9696
als je je training wil focussen op deze speler raad ik je aan om nu een keuze te maken: of je traint hem als PF, wat hij al is. Je moet je dan vooral focussen op rebounden tot die skill de andere inside skills ingehaald heeft en dan alles gelijkwaardig optrekken.
Maar je speler is niet erg groot, dus is dit niet ideaal, maar het kan perfect en is zeker niet verkeerd.

Persoonlijk zou ik me nu focussen op pressing training voor minstens 5 weken op rij, en nadien nog, maar afgewisseld met allerlei andere training.

waarom?
*Zijn lengte maakt hem de ideale SF. Dat is echter ook een nadeel omdat zowel de outside als inside trainingen geen van beiden sneller gaan dan normaal. Maar net precies daarom is het beter andere spelers hiervoor aan te wenden, en niet deze...

*Als je pressing traint gaat zijn verre verdediging tamelijk snel stijgen, maar tevens gaat zijn passeren en balbehandeling ook stillaan uit het klungelniveau stijgen, waarna je een mooie all-rounder krijgt die zeer goed zal presteren op de SF positie.

*Goede SF spelers zijn niet makkelijk te vinden en daarom duur. Vele teams kiezen voor een SG of PF om op de SF positie te laten spelen. In sommige situaties is dit goed, maar het is evengoed een zwakte die de tegenstander kan uitbuiten.
De speler die jij hebt is het ideale beginpunt om kwalitatief 1 van de beste SFs te worden die zijn potetieel toelaat.

Natturlijk is het zeer moeilijk om die speler te trainen op pressing, aangezien hij op dit moment het best presteert op de PF positie.
Als je enigzins de kans ziet, ...
Speel hem desnoods op de SF. Hij zal er nu reeds goed presteren in de matchen, en train hem op met enkele andere jonge guards (die je eventueel aankoopt).
Het trainen gaat tragr gaan, maar zijn potentieel is 'slechts' ster, dus heel erg ver kan hij toch niet raken, en dan lijkt het me het beste om goedkopere jonge spelers met ster potentieel te kopen en er meerdere gelijktijdig op te trainen, dan wanneer je je focust op 1 speler met ster potentieel, en na 2 seizoenen merkt dat hij niet meer verder kan, en dan ook slechts 1, of 2 spelers in je team hebt die voor opbrengst zorgen voor je harde werk...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
115666.3 in reply to 115666.2
Date: 10/16/2009 11:38:47 AM
Overall Posts Rated:
33
It(s exactly what I told him past week ^^

This Post:
00
115666.4 in reply to 115666.3
Date: 10/17/2009 7:21:26 AM
Overall Posts Rated:
9696
maybe he'll believe it now then?
;)

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.