Men sånn er det når enkelte styreledere velger å omgås byggherrer fra Sopranos familien bare for å få arenaen raskere på plass!
Hehe, her må man ha spisse albuer for å komme seg til toppen:-)
Angående La-Anelka sitt spørsmål så er det selvsagt ikke et mål i seg selv. Har ikke helt oversikten over hvor mye som er brukt men det er nok en del ja. Har ikke regnet på hvor lang tid det vil ta meg å tjene inn de pengene men det er nok lenge til for å si det slik.
Men jeg har brent meg en del på spillerkjøp siden overgangsmarkedet er eller i alle fall har vært svært ustabilt. F.eks like etter at jeg hadde brukt det jeg synes var mye penger på stallen så ble markedet plutselig oversvømt av spillere fra managerløse lag.
Det syntes tryggere å sette pengene direkte i klubben for å så tjene på dette over sikt. Dessuten koster det fort ganske mye når talentene får lønnsøkning, jeg synes det er greit at jeg ikke er avhengig av TV-kampene eller cup for å gå i null.
Jeg har også solgt ut stadion samme hvor mye jeg har bygd ut og inntil jeg treffer en grense eventuelt taper et uanstendig antall kamper synes jeg det er greit å investere i stadion framfor spillerkjøp.