@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Buzzerbeater Ukeblad Andre utgave.Leder:Du sitter med et aldeles rykende fersk utgave BB-U. Nr 2 i rekken og sannsynligvis det hittil desidert nest beste. Dette nummeret vil ha opp til flere godbiter for deg som aldri kan få nok av BuzzerBeater og vi er innom Kåre Øverli sin far, Wenche Myhre og Sandra Lyng Haugen. Riktignok ikke samme setning, hvilket nok vil skuffe noen av dere. Det burde likevel være nok å glede seg til.
Det er kun en kamp igjen av grunnserien og playofflagene er klare. Northern Dragons, Traktor Termograd, Bergen Bulldogs og Asker Assassins representerer Big 8. Nøtterøy Funkadelics, Kentheman BK, Torshov Tigers og Grøa Allstars representerer avdelingen med det pretensiøse navnet Great 8.
BB-U gratulerer alle med å ha navigert det lange grunnspillet med suksess og kommet seg dit hvor det avgjøres hvem som er mus og hvem som er fra Big 8.
Redaktør
Reiulf Rosenkrantz
(som allerede gleder seg til sinte leserbrev. Disse må forøvrig sendes pr mail, slik at disse kan publiseres i neste nr av BB-U)
**************************************************************************************
Overganger: Ut:
Vallerud-->Oscar Castellanos (small forward) $ 1 872 800.
Vallerud-->Alan Whitt (small forward) $ 1 149 000.
Vito BK-->Espen Henriksen (Center) $ 1 040 400.
Vito BK-->Shao Xuqiang (small forward) $ 416 200
Inn:
Balša Stojovic (shooting guard) -->Largo United $ 4 500 000.
Manuel Puig (small forward) -->EnGjengMedIdioter $ 5 300 000.
Jork Behal (small forward)-->Vallerud $ 2 244 000.
Enzo Melo (shooting guard) -->Vallerud $ 1 020 000.
****************************************************************************************
Ukens intervju: Kåre Øverli (Bromstad Bricks)
Det er kanskje tidlig å gratulere deg med scoringstittelen med en kamp igjen å spille, men du leder den i alle fall klart med dine 30.6 pr kamp så langt. Hvordan klarer du å score så mye?
Det er lett, åtte poeng i kvarteret. Hmm..da ville snittet ditt ha vært 32 per kamp...
(humre, humre)
Jeg vet, men det var så fristende å svare det samme som Jordan gjorde en gang da han ble spurt om det samme. Du skulle spurt meg om dette i sesong 8, da vant jeg toppscorertittelen med 32.1 i snitt!Ok. Jeg har et spørsmål jeg nesten må stille selv om det er litt..utidig muligens. Du har..hva skal jeg si..litt fremtredende øyenbryn. Monobryn ville noen kanskje si?
Nå skjønner jeg ikke riktig hva du skal frem til...
La oss se et lite klipp her. BB-U var en tur i statene og viste frem et bilde av deg til en tilfeldig utvalgt gjeng:
http://img525.imageshack.us/i/brownblocklolk.gif/Okey, okey. Tror du det er lett å være meg? Dette kan jeg ikke noe for..personlig skylder jeg på min far. Du har kanskje hørt om han, Robin Williams? Robin Williams er din far?
Ja, min mor møtte ham på ferie i USA og var tydeligvis villig til å gjøre litt av hvert på første date. Så derfor endte jeg opp som kort og hårete. Er du klar over hvor flaut det er å ha ham som far?
Jeg mener, klipp som dette trenger ikke jeg å bli utsatt for:
http://www.youtube.com/watch?v=ygqR3fDBhe4Jeg tror vi setter strek der. Takk for intervjuet Kåre!
**********************************************************************************************
Last edited by 23Larsen at 11/27/2009 5:32:29 PM