BuzzerBeater Forums

BB België > the future star of belgium NT !!!

the future star of belgium NT !!!

Set priority
Show messages by
From: steffke
This Post:
00
130231.1
Date: 2/2/2010 10:11:03 AM
Overall Posts Rated:
11
Lambik Loddo (11990516) Center

Weekly salary: $ 6 006

DMI: 19400
Height: 7'1" / 216 cm
Potential: superstar
Game Shape: mediocre
Jump Shot: inept Jump Range: inept
Outside Def.: respectable Handling: average
Driving: mediocre Passing: respectable
Inside Shot: strong Inside Def.: proficient ↑
Rebounding: proficient Shot Blocking: respectable
Stamina: respectable Free Throw: awful

Experience: atrocious

From: steffke

This Post:
00
130231.2 in reply to 130231.1
Date: 2/2/2010 10:11:50 AM
Overall Posts Rated:
11
wat denken jullie daarvan ?

This Post:
00
130231.3 in reply to 130231.2
Date: 2/2/2010 11:15:26 AM
Overall Posts Rated:
00
Ziet er goed uit. Kan een mooie PF worden als je outside een beetje bepaalde skills traint. JS is een beetje laag om toch commentaar te hebben. Maar kan idd wel een monster worden.

This Post:
00
130231.4 in reply to 130231.1
Date: 2/2/2010 11:28:08 AM
Overall Posts Rated:
204204
Goed en lang op 1 positie trainen, dan kan hij ver komen.

This Post:
00
130231.6 in reply to 130231.5
Date: 2/2/2010 12:51:57 PM
Overall Posts Rated:
9696
inderdaad.

ik zou niet proberen er een PF van te maken. Het kan wel, maar dan ga je tijd verliezen aan jump shot training.

Als je er een center van maakt heb je een C+ (center-plus)

Deze center zal perfect de 3 punters die andere centers eventueel proberen kunnen tegenhouden. Dat is een niet te onderschatten sterkte voor een center.

Hij zal ook in staat zijn om weinig balverlies te leiden. weer een goede plus.

Vooral dus inside trainen, en zeker blokken niet vergeten!!
Ik weet dat sommigen het niet zo ophebben met blokken, maar als je er niet ni gelooft dat dit zijn prestaties verbetert(wat het ECHT wel doet) dan moet je het toch nog doen om zijn training optimaal te houden.
Als he te ver achterop raakt met blokken, zullen zijn 3 andere inside skills ook tragr gaan trainen. Probeer dus zijn blokken altijd max 2 levels achter te laten lopen. Is er meer verschil moet je het eerst weer even bijtrainen.

Als je zo alleen je center traint gedurende enkel sezoenen, zal hij gegarandeerd een topspeler worden!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: sum_41

This Post:
00
130231.7 in reply to 130231.6
Date: 2/2/2010 12:54:53 PM
Overall Posts Rated:
33
angi is de scout for this player, thanks to let angi do her job :)

This Post:
00
130231.8 in reply to 130231.6
Date: 2/2/2010 1:00:25 PM
Overall Posts Rated:
204204

Vooral dus inside trainen, en zeker blokken niet vergeten!!
Ik weet dat sommigen het niet zo ophebben met blokken, maar als je er niet ni gelooft dat dit zijn prestaties verbetert(wat het ECHT wel doet)

BB-Charles heeft recent gezegd dat blokken zelfs de belangrijkste verdedigende vaardigheid was voor een C !

dan moet je het toch nog doen om zijn training optimaal te houden. Als he te ver achterop raakt met blokken, zullen zijn 3 andere inside skills ook tragr gaan trainen. Probeer dus zijn blokken altijd max 2 levels achter te laten lopen. Is er meer verschil moet je het eerst weer even bijtrainen.

Ben je volledig zeker van het onderstreepte deel? het is niet een verhuld pleidooi voor blokken? en je kan het later dus niet compenseren als je de andere vaardigheden optraint, dan ben je altijd trager?

This Post:
00
130231.9 in reply to 130231.8
Date: 2/2/2010 1:25:11 PM
Overall Posts Rated:
9696
reeds lange tijd terug hebben de BBs bevestigd dat de vaardigheid van een speler sneller traint als zijn lengte dit toelaat (dus lange spelers trainen sneller op inside bvb) maar ook dat vaardigheden sneller trainen als de andere belangrijke skills hoger zijn.

Als je dus het blokken achterwege laat, zal dit de evolutie van je andere inside skills vertragen, door ze niet te versnellen (als je begrjipt wat ik bedoel)

een voorbeeldje. stel dat voor inside defense, je traint met een snelheid 100, wanneer je andere 3 inside skills op 7 staan.

Als dan bvb je andere drie skills op 10-10 en 7 staan, zal je misschien wel 125 snelheid halen, maar wanneer je andere 3 allemaal 10 zouden zijn, kan dit misschien wel 150 zijn...
De getallen zijn uit de lucht gegrepen, maar ik weet wel dat de BBs ernaar gestreefd hebben om alle belangrijke skills voor een speler zo gebalanceerd mogelijk te houden. Dus kunnen we aannemen dat wanner je 1 skill echt verwaarloost, je daar ook negatieve gevolgen zal van hebben.
Zo geloof ik erin (maar dat is mijn persoonlijke visie en misschien niet waar) dat wanneer er echt veel verschil komt in de skills (bvb ID op 15 en block op 6) de ID training echt wel veel trager zal gaan.

We besluiten dus dat als je bvb van plan bent om alle 4 de skills op 15 te krijgen, en je dit doet door elke skill telkens 1 level omhoog te halen, je er sneller zult zijn dan wanneer je elke skill appart optraint tot 15 voor je de volgende optraint tot 15.
En zo ook als je bvb 3 skills op 15 wil, en de vierde je niet interesseert, je er even lang over zal doen om een 15-15-15-6 te behalen, dan wanneer je wat gelijkmatiger traint en je bvb een 15-15-15-10 kan hebben. Ik denk dan dat voor dezelfde tijdsinvestering de tweede speler toch duidelijk favoriet is. niet?

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.