reeds lange tijd terug hebben de BBs bevestigd dat de vaardigheid van een speler sneller traint als zijn lengte dit toelaat (dus lange spelers trainen sneller op inside bvb) maar ook dat vaardigheden sneller trainen als de andere belangrijke skills hoger zijn.
Als je dus het blokken achterwege laat, zal dit de evolutie van je andere inside skills vertragen, door ze niet te versnellen (als je begrjipt wat ik bedoel)
een voorbeeldje. stel dat voor inside defense, je traint met een snelheid 100, wanneer je andere 3 inside skills op 7 staan.
Als dan bvb je andere drie skills op 10-10 en 7 staan, zal je misschien wel 125 snelheid halen, maar wanneer je andere 3 allemaal 10 zouden zijn, kan dit misschien wel 150 zijn...
De getallen zijn uit de lucht gegrepen, maar ik weet wel dat de BBs ernaar gestreefd hebben om alle belangrijke skills voor een speler zo gebalanceerd mogelijk te houden. Dus kunnen we aannemen dat wanner je 1 skill echt verwaarloost, je daar ook negatieve gevolgen zal van hebben.
Zo geloof ik erin (maar dat is mijn persoonlijke visie en misschien niet waar) dat wanneer er echt veel verschil komt in de skills (bvb ID op 15 en block op 6) de ID training echt wel veel trager zal gaan.
We besluiten dus dat als je bvb van plan bent om alle 4 de skills op 15 te krijgen, en je dit doet door elke skill telkens 1 level omhoog te halen, je er sneller zult zijn dan wanneer je elke skill appart optraint tot 15 voor je de volgende optraint tot 15.
En zo ook als je bvb 3 skills op 15 wil, en de vierde je niet interesseert, je er even lang over zal doen om een 15-15-15-6 te behalen, dan wanneer je wat gelijkmatiger traint en je bvb een 15-15-15-10 kan hebben. Ik denk dan dat voor dezelfde tijdsinvestering de tweede speler toch duidelijk favoriet is. niet?

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.