ikzelf kijk steeds eerst wie er online is verstuur die een uitnodiging en een bericht om te vragen of hij zin heeft in een oefenwedstrijd.. En ik heb al elke week een oefenwedstrijd gespeeld!
hm, ik zou dat in t vervolg maar achterwege laten, die BB-mailtjes.
Het is namelijk niet toegestaan om via BB-mail om oefenwedstrijden te vragen. Als iemand je aangeeft voor spam, moeten wij maatregelen treffen.
Overigens is dat ook niet nodig.
Als je iemand uitdaagt, gaat zijn rode tellertje omhoog dat naast zijn oefenwedstrijden-link staat, dus ziet hij sneller dat hij uitgedaagd is dan dat hij de mail kan lezen.
Uiteindelijk heeft er dan toch een lpoeg mijn uitdagnig aanvaard. Soms duurt het lang, maar voorlopig is het al altijd gelukt.
Het is inderdaad een goede manier om te kijken wie op het moment online is. Dit kan door naar de league pagina te gaan van die ploeg, en dan op het titeltje 'fantastische 8' of 'schitterende 8 ' te klikken waardoor je op de conference pagina komt.
Daar zie je wanneer een ploeg laatst ingelog heeft, soms staat op die lpek 'online' door dan op de ploeg te klikken kom je op de team-pagina, waar je onderaan kan uitdagen als ze nog vrij zijn... Op die manier denk ik niet dat er ooit iemand zonder wedstrijd is blijven zitten. Het vergt natuurlijk wel wat zoekwerk, maar uiteindelijk moet je er iets voor doen he, voor je ploeg! ;)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.