BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > oefenwedstrijd

oefenwedstrijd

Set priority
Show messages by
This Post:
00
131703.1
Date: 2/16/2010 8:47:07 AM
Overall Posts Rated:
00
ik plaats een adv mr krijg geen oefenmatch te pakken
iemand een idee wat ik verkeerd doe ??
verllor verleden week training door een gemiste oefen wedstrijd

This Post:
00
131703.2 in reply to 131703.1
Date: 2/16/2010 9:41:06 AM
Overall Posts Rated:
471471
euhm, een oefenmatch adverteren, wat bedoel je daarmee?

je mag niet op een forum om een oefenmatch vragen, voor alle duidelijkheid.

echter, om een oefenmatch te krijgen, kan je dat vragen op de chat ( moet je dan zaterdag al doen :D) van BB

OF

je checkt 15 teams, en verstuurt naar elk team een uitnodiging. er zal er wel eentje je uitnodiging aannemen ( zorg wel dat het geen bot is waarnaar je een uitnodiging stuurt ;)

rev

This Post:
00
131703.3 in reply to 131703.2
Date: 2/16/2010 10:15:00 AM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
euhm, een oefenmatch adverteren, wat bedoel je daarmee?

je mag niet op een forum om een oefenmatch vragen, voor alle duidelijkheid.

ik denk dat hij bedoelt dat hij via de link 'Gemeenschap' -> 'Advertenties' -> 'Oefenwedstrijden' zo'n advertentie plaatst!
Of dit echter goed werkt, weet ik niet... persoonlijk verstuur ik ook altijd uitnodigingen...

This Post:
00
131703.4 in reply to 131703.3
Date: 2/16/2010 10:38:59 AM
Overall Posts Rated:
9696
Ik heb sinds zaterdag 15 uitnodigingen openstaan en heb ook nog geen match. Het zijn wel ploegen uit de kleinste landjes, wat wel moeilijker is...

Vandaag plaatste ik dan ook een advertentie, en kreeg 1 uitdaging, maar die voldeed niet echt aan mijn vraag in mijn advertentie, dus is het nog onduidelijk of het door die advertentie kwam.

Ik denk dat we kunnen besluiten dat het advertentiesysteem niet echt nuttig is. De BBs weten dit ook, maar vooral voor transfers vinden ze het goed genoeg zo.

Als meer mensen gebruik maken van het advertentie-systeem voor oefenwedstrijden en veelvuldig zonder success blijven, zal ik dit aankaarten bij de BBs. Hiervoor hebben we echter veel meer input nodig dan 2 weken geen oefenmatch voor 1 ploeg...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
131703.5 in reply to 131703.4
Date: 2/16/2010 12:51:23 PM
Overall Posts Rated:
00
ik bedoelde zoals bovenvermeld via gemeenschap een advertentie plaatsen
noem het gebrek aan tijd of luiheid maar 15 ploegen uitnodigen en dan ng niet zeker zijn als je er 1 vangt
is voor mij van het goede teveel ;):p maar als er niets anders op zit zal ik het maar zo doen :p
mss even aaankaarten bij BB want er moet toch een gemakkelijker manier bestaan om een oefenwedstrijd te plannen :)
bedankt voor de reacties

mag slotje op
*klik*

This Post:
00
131703.6 in reply to 131703.5
Date: 2/16/2010 2:18:47 PM
Overall Posts Rated:
11
ikzelf kijk steeds eerst wie er online is verstuur die een uitnodiging en een bericht om te vragen of hij zin heeft in een oefenwedstrijd.. En ik heb al elke week een oefenwedstrijd gespeeld!

This Post:
00
131703.7 in reply to 131703.6
Date: 2/16/2010 2:25:57 PM
Overall Posts Rated:
9696
ikzelf kijk steeds eerst wie er online is verstuur die een uitnodiging en een bericht om te vragen of hij zin heeft in een oefenwedstrijd.. En ik heb al elke week een oefenwedstrijd gespeeld!

hm, ik zou dat in t vervolg maar achterwege laten, die BB-mailtjes.
Het is namelijk niet toegestaan om via BB-mail om oefenwedstrijden te vragen. Als iemand je aangeeft voor spam, moeten wij maatregelen treffen.
Overigens is dat ook niet nodig.
Als je iemand uitdaagt, gaat zijn rode tellertje omhoog dat naast zijn oefenwedstrijden-link staat, dus ziet hij sneller dat hij uitgedaagd is dan dat hij de mail kan lezen.

Uiteindelijk heeft er dan toch een lpoeg mijn uitdagnig aanvaard. Soms duurt het lang, maar voorlopig is het al altijd gelukt.

Het is inderdaad een goede manier om te kijken wie op het moment online is. Dit kan door naar de league pagina te gaan van die ploeg, en dan op het titeltje 'fantastische 8' of 'schitterende 8 ' te klikken waardoor je op de conference pagina komt.
Daar zie je wanneer een ploeg laatst ingelog heeft, soms staat op die lpek 'online' door dan op de ploeg te klikken kom je op de team-pagina, waar je onderaan kan uitdagen als ze nog vrij zijn... Op die manier denk ik niet dat er ooit iemand zonder wedstrijd is blijven zitten. Het vergt natuurlijk wel wat zoekwerk, maar uiteindelijk moet je er iets voor doen he, voor je ploeg! ;)

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
131703.8 in reply to 131703.7
Date: 2/16/2010 4:45:01 PM
Overall Posts Rated:
11
Ah oei, ik dacht net dat het voor die speler duidelijker werd als hij een bericht ontvangt dan te hoeven kijken bij oefenwedstrijden (vooral bij minder ervaren spelers dan..)
Maar als het niet toegestaan is om het op die manier nog duidelijker te maken voor die oefenwedstrijd,
zal ik het in het vervolg maar beter achterwege laten..

Ter verduidelijking: het is niet zo dat ik iedereen 5 berichten stuur om hen te overtuigen voor een oefenwedstrijd.
In het bericht staat enkel: Zin in een oefenwedstrijd? De uitnodiging is reeds verstuurd!

This Post:
00
131703.9 in reply to 131703.8
Date: 2/17/2010 12:46:51 PM
Overall Posts Rated:
00
pffff weeral gn oefenmatch deze week
zal het anders moeten beginnen aanpakken

alvast bedankt voor de tips

This Post:
00
131703.10 in reply to 131703.9
Date: 2/17/2010 3:06:51 PM
Overall Posts Rated:
9696
hoe sneller je eraan begint, hoe meer kans je hebt iemand te vinden.

Dat wil zeggen: zaterdag kan je uitdagen, doe dat als eerste, en doe dan de rest voor je ploeg.

Als je wacht tot maandag hebben de meeste ploegen al een wedstrijd geboekt, en moet je dus ook veel langer zoeken voor je iemand vind die nog geen heeft. Dikwijls zijn dat dan nog lpoegen die toch geen match spelen op donderdag. Om de enkelen die nog wel een match willen te vinden is dan moeilijker...

Als je zaterdag echter de conferenties afschuimd naar tegenstanders, ben ik er zeker van dat het wel zal lukken. Daag ze uit bij hun thuis, dan pakken ze ook rapper aan.

Let wel op dat je rekening houdt met hun beginuur zodat je je opstelling tijdig ingeeft.

Traditiegetrouw daag ik altijd uit bij mij thuis (heb nog nooit uit gespeeld in een oefenwedstrijd die ik zelf moest regelen) en daardoor houdt ik aan die traditie, en voorlopig lukt het me nog dit vol te houden. Ploegen uitdagen in hun eigen arena zal dus normaal minder problemen mogen geven...
Het heeft ook geen enkel nadeel om niet thuis te spelen. Dus daarvoor hoef je het niet te laten.

succes!!

This Post:
00
131703.11 in reply to 131703.10
Date: 6/11/2011 6:07:46 AM
Overall Posts Rated:
00
Is het eigenlijk belangrijk of je je oefenmatch wint?
Of is dit enkel belangrijk voor de speelminuten (en dus training) van je spelers?