Det var det jeg også tenkte..
Israel U21
Lietuva U21
Rossiya U21
Bosna i Hercegovina U21
Norge U21
England U21
Andorra U21
Ireland U21
Andorra og Irland burde vi kunne slå i blinde. Alle andre utkonkurrerer oss på lønnsnivå, men nå ligger flere spillere til salgs på de respektive lagene. Der har vi avslørt litt av svakhetene deres. Israel og Latvia bli nok de største utfordringene, og Russland har blandt andre det beste SF prospektet jeg har sett hele min tid på BB (muligens også beste spiller). Husker ikke hva han heter i farta, og det er mulig han er 19-20 ennå. Er U21 manageren deres blind for lønningene er det pluss for oss. England har en innsidekjempe og burde kunne slås, mens Bosnia er jeg noe usikker på, men jeg tror vi skal ta med oss en liten snippsekk med flaks for å ta dem. Alt i alt så blir det hardt å komme seg videre, men den eneste gruppa vi ganske sikkert ville endt opp med bedre sluttsum (gruppe

har Frankrike og Spania på topp, og muligheten for å vinne over dem er tilnærmet null, iom at eneste seriøse utfordrere de har er hverandre. Men ser vi bort fra drømmetenkning tror jeg det skal være mulig å slå flere av lagene som fremstår som sterkere enn oss. Spørsmålet er om det lar seg gjøre å slå flere innen rammen av 1 sesong...
Ikke umulig, iom at flere av starterne våre forrige sesong fortsatt er på laget og trenes flittig. Lønnsmessig ligger flere å vipper på kanten til å rase opp i lønn, men det er ikke noe å bekymre seg over, så lenge det trenes allsidig (innenfor de aktuelle rollenes viktigste egenskaper) så er hver BBkrone verdt prestasjonene man får igjen.
Last edited by Svett Sleik (U21-Scout Norge) at 3/28/2010 4:32:15 PM