BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
136337.2 in reply to 136337.1
Date: 3/23/2010 1:56:01 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on vaalipuheille, yksi per ehdokas. Ei keskustelua.

Säännöt: (136336.1)
Vaaliväittelyt: (136338.1)

Vaalisivu: (/country/69/ntelection.aspx)

From: hene10
This Post:
00
136337.3 in reply to 136337.2
Date: 3/23/2010 1:02:22 PM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22142214
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Noniin, tässä sitä ollaan nyt sitten ensimmäistä kertaa ehdolla Suomen maajoukkueen virkaan, junnuihin. Jos minut valitaan, mukaan Assistant Managerin-ominaisuudessa on lupautunut ansiokasta työtä Porvoon Jarmojen ruorissa tehnyt Eight Wonder, joka myös mm. Sören Hallmanin kautta on ollut tekemisissä U21-MJ:n kanssa.


Mitäpä tässä sitte kertois, alotetaan nyt vaikka peruslätinöillä, eli: Oma joukkue on Itäkatu 69'ers II.4-sarjasta. Juuri päättyneellä kaudella saavutettiin joukkueen kaudesta 4 alkaneen historian paras sijoitus, kun mentiin aina finaalipeleihin asti, joissa kuokkaan tuli ansaitusti materiaaliltaan vahvemmalta Doomicukselta. Onhan tätä peliä jonkunaikaa tahkottu, ni kai sitä jotain oppiakin on hihaan tarttunut. Mitään matemaattisten kaavojen kautta esim. arvosanoja laskevaa manageria ittestäni ei kyllä saa tekemälläkään, enemmän tunnepohjalta mennään. Aikaa pelin parissa kuluu joidenkin mielestä aivan liikaakin, ehkä noin 3 tuntia tulee päivittäin sivulla notkuttua, joten aikaa myös U21-tiimin luotsaamiseen myös olisi. Mistään sen kummemmista pelillisistä tavoitteista en nyt rupea höpöttämään, koska mitään en pysty lupaamaan. Tietty sen että parhaani teen, mutta sen nyt LUULTAVASTI tekee kaikki muutkin ehdokkaat (joita näköjään ei ainakaan vielä ole ihan läjäpäin ilmottautunut mukaan kilpaan).



Tossahan toi perussetti olis, mutta lisää sitten vaalikeskustelut-osiossa, jonka perusteella kait loppujen lopuksi managerit äänensä antavat.





This Post:
00
136337.4 in reply to 136337.3
Date: 3/25/2010 12:35:38 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Tervehdys kaikille!

Mod-NaiCou lähtee taistelemaan paikasta Suomen U21-maajoukkueen valmentajana. Heille jotka eivät vielä minua tunne, niin olen nelinkertainen Suomen mestari sekä kertaallen voittanut Suomen Cupin. Lisäksi olen toiminut aikaisemmin neljän kauden ajan Suomen maajoukkueen valmentajana. Seurajoukkueeni Pehmeät Tyttö Norsut on tällä hetkellä täysin Suomalaisista koostuva "tähtisikermä". PTN on myös toiminut todella vahvana lahjakkaiden Suomalaisten harjoittana. Tällä hetkellä Suomen maajoukkueen sentterit Kari Görner sekä Seppo Uuttu omat molemmat puhjenneet kukkaansa Pehmeissä Tyttö Norsuissa.

Maajoukkue tuottaa paljon lisätyötä peliin, mutta olen valmis vaadittavaan urakkaan ja hyvien suhteiden kautta kaikki entinen data on aivan taatusti saatavilla. Mikäli minut pestiin valitaan niin lupaan että aina on tarjolla kilpailukykyisin joukkue, mutta myös yllätyksellinen taktiikoiden suhteen. Ihmeitä en lupaa, mutta taistelevan Suomen haluan.


This Post:
00
136337.5 in reply to 136337.3
Date: 3/25/2010 12:48:53 PM
Overall Posts Rated:
2626
Tervehdys teille kaikille,

Pitkään mietin omaa osallistumistani, kun takana on kuitenkin jo useita kausia maajoukkue tehtävissä, mutta erittäin aneemista vaalitaistoa sivusta seuranneena päätin lähteä vielä mukaan.

Joten on aika tuoda hieman hämmennystä vaalitaistoon ja avata kamppanja myös omalta osaltani, koska muuten taisto näyttäisi jäävän kahden kamppailuksi ja onhan se hyvä olla hieman useampia vaihtoehtoja tarjolla.

Hieman taustaa ensin niile, jotka ovat vasta lähiaikoina päässeet tämän loistavan pelin pariin.
Olen siis ollut mukana BB:ssä kaudesta 3 alkaen ja omalla joukkueellani on takana kaudet 3, 4, 5 ja 6 SM-koriksessa sitten pieni vauhdin haku kaudella 7 II-divarista ja sen jälkeen jälleen ranskalainen visiitti SM-koriksessa, josta taas takaisin II-divariin jossa on palloiltu siitä asti.

Täytyy myöntää, että oman joukkueeni menestys ei välttämättä ole ollut sieltä parhaasta päästä, mutta vastaavasti olen myös lähes koko osallistumisen ajan ollut myös mukana eri maajoukkueiden kuvioissa, joihin panostus on välillä näkynyt oman joukkueen esityksissä.

Aikuisten maajoukkueen valmentajana toimin kaudet 3, 4 ja alun viidettä ja otteluita tuli sinä aikana 23 joista 13 voittoa ja 10 tappiota.

U21-joukkueen valmentajan pestin sain kaudelle 6 jolloin nuorten toiminta alkoi ja siitä lähtien olen saanut jatkaa virassa. Saavutukset tältä ajan jaksolta on 84 pelistä 53 voittoa ja 31 tappiota, eli ei mielestäni mitenkään kovin heikosti. Valmentajan pestini aikana Suomi U21 on noussut rankingissa sijoilta 40+ parhaimmillaan sijalle 12 ja ollen nyt sijalla 19

Vahvuuksiksini lasken ilman muuta moni vuotisen pelaajien scouttauksen sekä hyvät tukijoukot, joita ilman muuta tarvitaan, jotta pystytään saamaan jalkeille kilpailukykyinen joukkue. Scouttaukseen on tietysti tullut avuksi uusia kykyjä, joiden panosta ei voi mitenkään aliarvioida ja kiitos tästä uudesta linkistä kuuluu paljon toimivalle MJ johdolle.

Minulla on myös itsellä hyvä verkosto eri sarjatasojen managereista ja mielestäni keskusteluyhteys on ollut toimiva ja uskon sen edelleen jatkuvan, samalla voin myös todeta, että keskusteluyhteys aikuisten maajoukkueeseen osaltani on jatkuvaa ja yhteistyö on ollut ja on edelleen sujuvaa.

Jos olette olleet tyytyväisiä toimintaani ja haluatte, että suunta jatkuu edelleen ylöspäin niin muistakaa laittaa äänenne oikeaan osoitteeseen ja jos muutosta haluatte, niin onhan siellä vaihtoehtojakin olemassa

No, tässä oma avaukseni ja tuolta väittely puolelta ehkä sitten lisää ajatuksia...


Erittäin aktiivista vaali osallistumista toivoen ja pääasiahan ei ole voitto vaan vastustajien täydellinen murskaaminen ;-)

-Oldtimer-