Hee allemaal,
Ik zie dat de draft geweest is, en ik kreeg zowaar al wat bb-mailtjes binnen met mooie talentjes.
Het benodigde vaardigheden-topic zal een dezer dagen ook worden geupdate.
Hieronder kan je je grootste talenten plaatsen (of Rijswijker of mij BB-mailen als je hun vaardigheden niet kenbaar wilt maken) van wie je denken dat ze kans hebben, de meeste spelers zijn al zo goed als kansloos als ze als 19 jarige gedraft zijn, omdat die al een jaar trainingsachterstand hebben op onze huidige 18 jarigen. Maar toch als dit mooie talenten zijn (vooral op de PG/SF), plaats ze gewoon hieronder.
Ik denk dat iedereen zelf wel redelijk kan inschatten of zijn speler kans maakt of niet, 18 jarigen met veel respectables zijn de best mogelijk talenten, omdat spelers met max resp uit de draft kunnen komen. Dus als je een talent hebt van 18 jaar die respectable heeft op de vaardigheden die het belangrijkst zijn voor die postie is dit een prima talent. Verder zijn degene met hoge lonen waarschijnlijk ook absolute toppers, hoge lonen bedoel ik mee 5000-5500 +. Deze spelers zitten waarschijnlijk dicht bij pops naar hun volgende vaardigheid.
Mvg,
Team Nederland.
Edited by PatjeBono (1/29/2008 6:54:21 PM CET)
Last edited by BB-Patrick at 1/29/2008 6:54:13 PM