BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Pressing als defence

Pressing als defence

Set priority
Show messages by
From: FoD1
This Post:
00
143212.1
Date: 5/8/2010 5:01:16 AM
Overall Posts Rated:
00
wat zijn hier de voordelen en nadelen van

Rebounding is laag, Defence is ook aan de lage kant dat weet ik al maar verder nog zaken die hierin gaan meespelen?

bij voorbaat dank FoDje

This Post:
11
143212.2 in reply to 143212.1
Date: 5/8/2010 7:27:31 AM
Overall Posts Rated:
9696
als je tegenstander weinig balvaste spelers heeft zal hij veel turn-over krijgen.
na een TO kan hij natuurlijk niet scoren.

Dat is zowat de belangrijkste eigenschap van die taktiek.

Wel rekening houden met enkele zaken:
je conditie mag niet te slecht zijn, dit vergt veel energie. Velen beweren ook dat je vooral spelers met goede outside defense nodig hebt.
als je tegenstander toch voldoende balvast is, zal hij de bal minder vaak afgeven, en hij kan makkelijker scoren

Ik heb de taktiek al verschillende malen zeer succesvol toegepast. Maar ook al enkele keren het deksel op mijn neus gehad...

Ik vind het een fantastische taktiek, maar je moet goed weten wat je doet.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
143212.3 in reply to 143212.2
Date: 5/8/2010 9:25:37 AM
Overall Posts Rated:
11
Over conditie gesproken is een goede speler met erbarmelijke conditie zwaar benadeeld,
of valt dat wel mee? Want laatst kocht ik een speler die men ploeg zeker versterkt, maar
die heeft echter een conditie van lvl 1 ...

Last edited by JoskeVm at 5/8/2010 9:37:36 AM

This Post:
00
143212.4 in reply to 143212.3
Date: 5/9/2010 2:33:23 PM
Overall Posts Rated:
9696
vanaf een bepaald niveau valt conditie voor de meeste tragere taktieken wel mee. Maar dan spreek ik over niveau 4 ofzo, 3 op zijn minst.

bij niveau 1 zal de speler bijna ogenblikkelijk na zijn eerste spurtje over het veld staan hijgen, en nemen zijn prestaties af.

Hij kan dus snel wel enkele punten scoren voor je ploeg als hij goed is, maar daarna zal hij nog weinig kunnen verrichten. Als je echter een sterke back-up hebt, en je coach hem telkens maar kort laat spelen, kan het nog meevallen.
Moet hij echter het merendeel van de minuten op het veld, zal zijn prestatie ver onder de verwachting liggen vanwege de conditie.
Opkrikken die handel en hij zal je veel meer waard zijn.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.