BuzzerBeater Forums

Help - Nederlands > Stadion grootte + prijzen

Stadion grootte + prijzen

Set priority
Show messages by
This Post:
00
144333.1
Date: 5/19/2010 3:57:18 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik ben nieuw in het spel, begin de training nu op gang te krijgen, maar heb nog wel een vraag:

Ik zie dat mijn stadion bijna uitverkoopt. Zowiezo de zitplaatsen + luxe zitplaatsen.

Ik weet dat het een beginnersfout is om het stadion uit te breiden, maar misschien kan ik iets met de prijs doen?

Ik sta nu 4e in de IV.5. Play-offs moeten te halen zijn. Heeft iemand een advies voor mijn ticketprijzen? Verdeling nu:

staanplaatsen: 4500 st. pr 10$ (niet uitverkocht)
zitplaatsen: 450 st. pr. 35$ (uitverkocht)
luxe zitplaatsen: 50 st. 50$ (uitverkocht)

Voor mijn gevoel kunnen de prijzen van de zitplaatsen & luxe zitplaatsen omhoog. Maar met hoeveel?

This Post:
00
144333.2 in reply to 144333.1
Date: 5/20/2010 7:42:25 AM
Overall Posts Rated:
9696
Ik weet dat het een beginnersfout is om het stadion uit te breiden, maar misschien kan ik iets met de prijs doen?

ik weet niet waar je dat haalt.
persoonlijk ben ik vanaf het begin beginnen uitbreiden, en ik heb lang 'aleenheerser' geweest in Belgiƫ wat inkomsten betrof.

ondertussen hebben er velen bijgebeend en krijg ik het harder om stand te houden.

Het lijkt mij dus niet alleen GEEN beginnersfout, het lijkt me zelfs noodzakelijk om effectief te zijn in het spel om WEL uit te breiden.

Begin al met een 3 tal VIP-boxen, want aangezien je die niet hebt, zullen die waarschijnlijk al direct vol zitten.

ondertussen kan je de prijzen lichtjes laten stijgen van je nu uitverkochte stoelen, tot je de kans krijgt die bij te bouwen. Doe er ongeveer 10% bij. Zijn ze dan nog steeds uitverkocht, kan je nog eens 10% , tot je gevonden hebt waar de grens ligt.

Maar in ieder geval: uitbreiden die handel !!!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
144333.3 in reply to 144333.2
Date: 5/20/2010 2:42:53 PM
Overall Posts Rated:
88
Ik ben ook vrij vroeg begonnen met uitbreiden, en ik heb nog nooit onder het competitiegemiddelde qua inkomsten gezeten, dus ik mag wel stellen dat ik een economisch gezond team heb ^^

This Post:
00
144333.4 in reply to 144333.2
Date: 5/21/2010 3:25:10 AM
Overall Posts Rated:
00
Goed, direct maar de daad bij het woord gevoegd:

uitbreiding: 50 zitplaatsen, 10 luxe zitplaatsen, 3 vipboxen.

Prijzen met 10% verhoogd, behalve staanplaatsen(niet uitverkocht) & luxe vipboxen (nieuw)

This Post:
00
144333.5 in reply to 144333.4
Date: 5/22/2010 4:58:45 AM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Persoonlijk denk ik dat een goede economie belangrijker is dan direct allemaal dure spelers gaan kopen.
Ik heb twee talenten die ik aan het trainen ben en verder heb ik eerst mijn stadion uitgebreid en de prijzen iets verhoogd na promotie.
Ik weet niet wat de gemiddelden maar ik heb een ruim positieve economie.

This Post:
00
144333.6 in reply to 144333.5
Date: 5/23/2010 6:41:49 AM
Overall Posts Rated:
9696
HET belangrijkste om je inkomsten goed op gang te trekken is wel dat je regelmatig wint.

Het hangt er dus wat van af wat het belangrijkste is op een gegeven moment.

Is je ploeg goed genoeg om regelmatig te winnen in je reeks, hoef je niet echt betere spelers te kopen (het kan als je overschot hebt, maar hoeft niet). In dat geval zal je opkomst stijgen vanwege je succes, en kan je dus maar beter uitbreiden.

Slaag je er echter niet in om een aantal matchen te winnen, zal de opkomst niet echt denderend zijn, en helpt het dus niet om te vergroten, in dat geval moet je eerst betere spelers kopen....

Ik zeg altijd: koop enkel wat je nodig hebt.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
144333.7 in reply to 144333.1
Date: 5/28/2010 6:04:11 AM
Overall Posts Rated:
00
Je moet de prijzen gewoon op gevoel verhogen. Krijg je ze niet uitverkocht, dan is het soms al genoeg om de prijs met $1 te verminderen