BuzzerBeater Forums

Help - Nederlands > Stadion grootte + prijzen

Stadion grootte + prijzen

Set priority
Show messages by
This Post:
00
144333.1
Date: 5/19/2010 3:57:18 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik ben nieuw in het spel, begin de training nu op gang te krijgen, maar heb nog wel een vraag:

Ik zie dat mijn stadion bijna uitverkoopt. Zowiezo de zitplaatsen + luxe zitplaatsen.

Ik weet dat het een beginnersfout is om het stadion uit te breiden, maar misschien kan ik iets met de prijs doen?

Ik sta nu 4e in de IV.5. Play-offs moeten te halen zijn. Heeft iemand een advies voor mijn ticketprijzen? Verdeling nu:

staanplaatsen: 4500 st. pr 10$ (niet uitverkocht)
zitplaatsen: 450 st. pr. 35$ (uitverkocht)
luxe zitplaatsen: 50 st. 50$ (uitverkocht)

Voor mijn gevoel kunnen de prijzen van de zitplaatsen & luxe zitplaatsen omhoog. Maar met hoeveel?

This Post:
00
144333.2 in reply to 144333.1
Date: 5/20/2010 7:42:25 AM
Overall Posts Rated:
9696
Ik weet dat het een beginnersfout is om het stadion uit te breiden, maar misschien kan ik iets met de prijs doen?

ik weet niet waar je dat haalt.
persoonlijk ben ik vanaf het begin beginnen uitbreiden, en ik heb lang 'aleenheerser' geweest in Belgiƫ wat inkomsten betrof.

ondertussen hebben er velen bijgebeend en krijg ik het harder om stand te houden.

Het lijkt mij dus niet alleen GEEN beginnersfout, het lijkt me zelfs noodzakelijk om effectief te zijn in het spel om WEL uit te breiden.

Begin al met een 3 tal VIP-boxen, want aangezien je die niet hebt, zullen die waarschijnlijk al direct vol zitten.

ondertussen kan je de prijzen lichtjes laten stijgen van je nu uitverkochte stoelen, tot je de kans krijgt die bij te bouwen. Doe er ongeveer 10% bij. Zijn ze dan nog steeds uitverkocht, kan je nog eens 10% , tot je gevonden hebt waar de grens ligt.

Maar in ieder geval: uitbreiden die handel !!!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
144333.3 in reply to 144333.2