BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Talent

Talent

Set priority
Show messages by
This Post:
00
147951.1
Date: 6/25/2010 3:18:59 PM
Overall Posts Rated:
00
Hey,

Eigenlijk vraag ik mij al een tijdje af of gemiddeld gezien 2 spelers met dezelfde skills en in dezelfde omstandigheden (zelfde defence, zelfde opstelling,...) kvraag het mij af want kheb 2 spelers met dezelfde JS (14) waarvan de ene net iets beter (10 ipv 9) JR heeft maar toch .05 minder in 3FG% doet... Met andere woorden, is er zoiets als talent?

Bedankt voor jullie mening,

Kwyjibo

This Post:
00
147951.2 in reply to 147951.1
Date: 6/26/2010 6:12:22 AM
Overall Posts Rated:
9696
Hey,

Eigenlijk vraag ik mij al een tijdje af of gemiddeld gezien 2 spelers met dezelfde skills en in dezelfde omstandigheden (zelfde defence, zelfde opstelling,...) kvraag het mij af want kheb 2 spelers met dezelfde JS (14) waarvan de ene net iets beter (10 ipv 9) JR heeft maar toch .05 minder in 3FG% doet... Met andere woorden, is er zoiets als talent?

Bedankt voor jullie mening,

Kwyjibo

en wat vraag je je eigen nu af?? want ik denk dat ge uw zin vergeten af te maken zijt...

is er zoiets als talent? ja, in de vorm van potentieel.

ivm het verschil: 0.05 is een zeer klein verschil volgens mij is dit puur toeval. Over 100 jaar gezien zal de speler met JR10 hoger uitkomen dan de andere met JR9, maar op 1 seizoen gezien kan dat omgekeerd zijn natuurlijk...
Andere factoren die ook meespelen zijn conditie en ervaring omdat door conditie de ene speler sneller moe kan zijn, of door minder ervaring slechtere shots genomen durven worden.
Het kan ook zijn dat je coach de ene langer laat spelen (waardoor hij meer moe is na verloop van tijd) terwijl de andere altijd fris van de bank komt en niet de kans krijgt moe te worden.

Ten slotte is er de random factor. Als je 60 keer dobbelt zou je normaal 10x 1, 10x 2 10x 3, 10x 4 , 10x 5 en 10x 6 moeten gooien, als je het echter probeert zal je zien dat dit niet zo zal uitkomen, en ook al zijn alle kanten van de dobbelsteen gelijk, toch zal een bepaald getal meer 'winnen' dan een ander...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
147951.3 in reply to 147951.2
Date: 6/26/2010 7:02:26 AM
Overall Posts Rated:
00
Merci voor het antwoord, tis volledig wat ik dacht, dat er niet zoiets is als een hidden skill ofzo die een speler beter doet spelen.

Weer een stapke dichter om dit spel door te hebben :p

This Post:
00
147951.4 in reply to 147951.3
Date: 6/26/2010 5:34:45 PM
Overall Posts Rated:
9696
er zijn wel hidden skills.
eentje ervan is fysiek , waardoor sommige spelers meer fouten maken dan andere, minder fysieke. De invloed op het scoringspercentage is echter niet duidelijk, wel zou het invloed hebben op de defense omdat spelers die fouten maken zo shots belemmeren, maar ook wannneer ze in foul-trouble raken minder goed gaan verdedigen...

Er is echter niet bekend of er nog andere hidden skills zijn, maar mogelijk zijn die er dus wel.

Ik verwacht enkel niet dat het iets met betere scoring te maken zal hebben, maar wie weet...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.