Beste BB managers,
Ik ben (Mod-)Revo, kandidaat voor het NT schap. Ik ben de trotse eigenaar van Antwerp Angels, een ploeg die momenteel meedraait in II.3 divisie en die op korte termijn zou moeten meedingen voor de titel en promotie naar de BBBL.Misschien is mijn team dan niet zo imponerend, ik ben behoorlijk tactisch onderlegd (met dank aan mijn mentor JoeMaverick, vorige NT-coach).Ik ben in Seizoen 5 gestart ( en ben terug naar IV gegaan in seizoen 8 om mijn team te herstructureren. Ik scout al een 3-tal seizoenen voor het NT/U-21, en heb al een serieuse background over het werken met nationale ploegen
mijn doel voor de komende 2 jaar:
1) de Ploeg in zijn geheel verbeteren. De verdere opleiding van de spelers die uit de U21 komen begeleiden zodat ze zo snel mogelijk voor de Belgische NT kunnen uitkomen. Want al zeg ik het niet graag, onze NT heeft nog een kleine achterstand op de andere landen, hoewel JoeMaverick een ongelofelijke inhaalmanoeuvre heeft gedaan.
2) sportieve prestaties: hoewel we door een minder seizoen een paar rankings gedaald zijn, zal het doel ongetwijfeld zijn om deel te nemen aan de Europese kampioenschappen. 2 seizoenen geleden waren we slechts 22 punten verwijderd in doelpuntenverschil van de Europese kampioenschappen, deze keer is het doel dus wederom: het halen van de Europese kampioenschappen. Er zal ongetwijfeld veel afhangen van de loting, maar ik geloof dat de NT genoeg in huis heeft om de topploegen het vuur aan de schenen te leggen.
Indien er nog managers zouden zijn, die de NT wensen te helpen in hun wekelijkse taken, dan zijn die zeer welkom. het volstaat om me ( indien ik NT coach word) een mailtje te sturen met je naam. de NT is geen 'One man show'. het is eerder de achterban die het verschil maakt.
Zij die alvast hebben gezegd bereid te zijn me te helpen met de NT zijn: JoeMaverick (vorige NT coach) en GM-Angi. Zij zullen me helpen bij het vervullen van alle taken.
Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen in
(148546.1)(Mod-)Revo
---------------------------------------------------------
Chère BB managers,
Moi je suis (Mod-)Revo, manager du Antwerp Angels, qui évolue en II.3 dont j’espère de pouvoir jouer pour le titre au plus vite possible pour rejoindre les meilleures équipes de Belgique dans le BBBL. Mon équipe n’est peut-être pas tellement impressionnant, mais j’ai pas besoin d’une équipe impressionnant pour gagner des match. Moi, je joue surtout un jeux dont les tactiques sont très important. Ce n’est pas l’équipe le plus fort qui gagne toujours. Mais c’est presque toujours l’équipe avec le meilleure analyse tactique qui gagne! J’ai faits mes premiers pas en BB dans la 5ieme saison et depuis 3 saison je suis NT scout pour les PG/SG. La saison passée, j’ai repris le boulot du U21 SG scout. Je ne suis donc pas un étranger pour notre NT.
Mes buts pour les 2 prochaines saisons avec le NT :
1) Continuez le travaille de le prédécesseur, JoeMaverick, pour améliorer l’équipe. Joe a fait un excellent boulot pour tenter de rattraper le retard qu’on a accumulé sur les autres NT pendant nos premières saison en BB. J’ai l’intension de continuer ce travail.
2) Mon but sur sportive est de se qualifier pour le championnat d’Europe en BB. Il y a 2 saisons qu’on a nettement raté un participation ( on avait 22 points moins que le Danemark en différence de points!) et donc cette année, j’espère de mener notre équipe national à une participation du championnat d’Europe.
Sachez aussi que je suis à la recherche de managers motivés qui veulent aider faire progresser notre NT. L’equipe nationale n’est pas un ‘One man show’! Sans une bonne structure, on ne progressera pas assez pour rattraper le retard qu’il reste après le grand progression que JoeMaverick a fait.
Si vous avez des questions, ne hésitez pas de me les poser dans le topic
(148546.1)(Mod-)Revo
PS: GM-Lod: their isn't a rule stating you can't edit your post.
Last edited by AthrunZala at 6/30/2010 6:22:10 PM