BuzzerBeater Forums

Nederland - II.1 > Tools

Tools

Set priority
Show messages by
This Post:
00
16949.1
Date: 2/22/2008 3:05:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Ik ben nu met een tooltje bezig voor dit programma. Je hebt inmiddels al Assist en scout.

Alleen ik wil ff iets verder gaan. Uiteraard wil ik zoveel mogelijk handeling automatiseren. Qua instellingen blijft het natuurlijk handwerk

Tot op heden is er maar één xml bestand welke ik kan gebruiken. Het zou het er natuurlijk makkelijker op maken als er meer XML's zouden zijn.

From: Kenji

This Post:
00
16949.2 in reply to 16949.1
Date: 3/13/2008 4:23:16 AM
Overall Posts Rated:
00
???

Ik ben niet zo in het programmeren. Maar wat bedoel je eigenlijk?

From: sleurhut

This Post:
00
16949.3 in reply to 16949.2
Date: 3/13/2008 4:58:16 PM
Overall Posts Rated:
00
Om een soort van management proggy te maken zodat we de vorderingen een beetje kunnen volgen en voorspellen.

Ik speel nog wel meer online games (Bartje weet er alles van ;-) ) en daar zijn ook best wel handig.

Niet dat we lui zijn, maar gemak dient de mens.

Bij mij staat training nog wel even boven resultaat en met behulp van mijn tooltjes is het de bedoeling tot:
- De beste opstelling te komen
- De meest effectieve training.

Ik zie toch een aantal teams die steeds met dezelfde opstelling spelen. Dan train je
- Een aantal spelers niet met als gevolg daling van conditie
- Geen effectieve training

Dat zijn allemaal zaken dit ik wil integreren. Ik zit nog wat te "frobelen"

This Post:
00
16949.4 in reply to 16949.1
Date: 5/3/2008 4:32:00 AM
Overall Posts Rated:
00
He Sleurhut,
Je had het over een tooltje, las ik. Bij Hattrick (voetbalmanage spel van dezelfde makers als BB) heb je bijvoorbeeld een programma waarin je kan zien wat de beste opstelling is e.d. Dit heet 'Hattrick Organizer'. Bedoel je zo'n tooltje??