Doncs bé, com dirien en castellà: lo prometido es deuda. Així que presenatrem la 1ª Catalunya Cup, que bàsicament el que faré és copiar-m'ho tot o quasi bé tot de la galiza Cup d'en Alexenko.
CATALUNYA CUP
La Catalunya Cup és un torneig de partits amistosos que jo matex organitzaré i que espero que sigui un referent en cuant a tornejos.
Participants
Que necessitem per participar a la Catalunya Cup? Realmentno tenim requisits mínims, tant sols fa falta que la teva vida estigui en certa manera amb catalunya, és a dir, naixement, lloc de residència, clubs de futbol XDDD
Tant solos exigirem una mica de compromís. No volem que ningú es perdi cap amitós, aix´que serà de vital importància retar quan es requereixi. demostrem que som catalans i sabem fer el que ens diuen! ( Bàsicamente perqué ho hem fet sempre ¬¬' ) Intentarem atmbé dir-vos sempre contra qui heu de jugar, però volem un pèl de dedicació, que us passeu pels fòrums en lloc que hagi d'anar jo al últim dia dient que reteu...
Inscripcions
Es ben fàcil inscriu-re's en aquesta magnífica Copa, truca al 906... ups no, això no! =P, tant sols diga-ho aqu´al fòrum, millor en aquest fil, i jo et fico a la llista!
Plaç d'inscripcions
Els des màxims per apuntar-se no estàn decidits encara, així que aneu-vos apuntant ;)
Format
Encara no se sap ben bé, però se suposa que serà una edició de 16 equips i 2 fases. La primera fase serà una lligueta de grups de 4, on els 2 primers de cada grup, es calassificaran per les eliminatories directes.
Partits
Els partits es jugaran en lloc dels amistosos, de fet SERÀN amistosos xdddd. El local serà l'encarregat de retar al visitant, tot i que aquest, també podrà retar al local, però igualment jugarà de visitant. per si algú no se n'ha donat conte encara, no es necessàri ser supporter per participar!
Premi
La il·lusió d'haver guanyat XDDD
Bé, no podem pagar supporters ni res, però mia-t'ho pel costat bó, no t'hauràs de preocupar per buscar amistós =DD, una altre cosa, és que els hi dones minuts als nanos, que més vols?
Si algú té cap dubte, tan sols m'ho ha de dir per BB-Mail, o pe4r aquí si creu que no queda clar algun assumpte, però siusplau, no feu SPAM!
Salut i benvinguts a la Catalunya Cup!!!!!
LLISTA D'EQUIPS INSCRITS: feu un copiar, pegar i afegiu-vos'hi
1. gerjo --- sas c.b. --- V.35
P.D.: Alexenko, perdó per la copiada que he fotut!
P.D.: Alexenko perdon por el copy paste que he echo XDDD
Last edited by gerjo at 2/22/2008 6:35:54 PM