Nom to lecimy: Co bym nie był anonimowy to nazywam się Piotr Muszyński, pochodzę z Piły i tutaj również mieszkam. Lat 20 na moim koncie (jeszcze 2tyg i wjedzie 21). Jestem studentem II roku PWSZ w Wałczu, gdzie kształcę się na kierunku wychowania fizycznego (pisząc te słowa powinienem się uczyć na jutrzejsze koło z psychologii ;pp ). Interere się oczywiście sportem głównie BASKET w którego pogrywam. Ogładam NBA (każdy meczyk LA Lakers na żywo, jeśli ktoś również ich ogląda live to zapraszam na chata:
http://jeziorowcy.chatango.com/ W moim mieście jest II ligowa drużyna w kosza, która w tym sezonie jest tam beniaminkiem. Na razie się nie spieszę co by tam grać, ale myślę i chciałbym rozpocząć z nimi treningi od przyszłego sezonu. Natomiast na meczach pełnię funkcję sędziego funkcyjnego ;))
Hmmm co tu jeszcze: z muzyki to słucham reggae i HH ale tylko w wydaniu Polskim. Oczywiście czasem znajdą się również i nuty z innego gatunku, które przesłuchuje.
Należę do Salezjańskich Wspólnot Ewangelizacyjnych ;pp ;D;D tak nawiasem wspominając ;D;D
BB:
Zespół objąłem pod koniec IV sezonu gdzie dostałem drużynę kompletnie nieogarniętą, a zresztą co ja będę mówił wystaczy spojrzeć:
Sezon 14, team pila lakers - spadek z ligi Polska II.4
Sezon 14, team pila lakers - zakwalifikowanie się do grupy najlepszych 128 drużyn w rozgrywkach o Puchar Polski
Sezon 13, team pila lakers - wygrana w barażach i utrzymanie się w lidze Polska II.4
Sezon 13, team pila lakers - zakwalifikowanie się do grupy najlepszych 4096 drużyn w rozgrywkach o Puchar Polski
Sezon 12, team pila lakers - awans do fazy play-off w lidze Polska II.4
Sezon 12, team pila lakers - zakwalifikowanie się do grupy najlepszych 1024 drużyn w rozgrywkach o Puchar Polski
Sezon 11, team pila lakers - zdobycie mistrzostwa ligi Polska III.16
Sezon 11, team pila lakers - zakwalifikowanie się do grupy najlepszych 256 drużyn w rozgrywkach o Puchar Polski
Sezon 10, team pila lakers - półfinały fazy play-off w lidze Polska III.16