crec que he vist la mateixa preugnta al foro español, bé et contesto jo per aquí.
els entrenaments d'equip, sigui forma, resistència o tirs lliures els fan tot lequip. hagin jugat o no aquella setmana i també si están lesionats... tots!
daltra banda et dic que la resistència s'accepta normalment amb inepte o per sobre, i s'acostuma a entrenar o bé entre temporades, (hi ha una jornada que hi ha només un partit) o bé a la setmana de l'all-star. també pq només hi ha un partit. son les setmanes que amb els minuts jugats podries entrenar menys jugadors del normal.. així que s'acostumen a aprofitar per fer aquests tipus dentrenaments, així k jo no et recomano que ho facis ara de cara els playofs.. intenta tenir formes altes en els teus jugadores i ja està.
contra un equip amb interiors amb bon tir interior... doncs una 2-3, obviament. augmenta def interior i rebots a costa de perdre def exterior. daltra banda, et diré que no és una tàctica que almenys per la meva experiència hagi tret bons resultats. si els teus interiors no son gaire pitjors que els seus jo jugaria individual de totes maneres.
salut!