BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Problemes econòmics

Problemes econòmics

Set priority
Show messages by
This Post:
00
184997.1
Date: 5/15/2011 4:30:55 AM
Overall Posts Rated:
11
Hola, ja fa unes quantes temporades que jugo i segueixo tenint problemes econòmics que no se com resoldre. No se com augmentar els meus ingressos. Si tinc un bon equip i pujo de categoria, se'm disparen els sous i amb els ingressos del pavello i TV no ho compenço, aleshores haig de vendre jugadors per recuperar-me però això amb fa perdre potencial i baixo de categoria, això provoca baixada d'assistència i d'ingressos i haig de tronar a començar. Algú amb pot donar un cop de mà? Gràcies.

From: xema

This Post:
00
184997.2 in reply to 184997.1
Date: 5/15/2011 5:33:08 AM
Overall Posts Rated:
2424
Hola!

Doncs mira, normalment, si has entrenat en tota la temporada, els sous augmentaran, però si ascens, vindrà més gent al teu pavelló, per tant, mira't els preus que tens al pavelló. Si omples en alguna de les localitats, hauries d'augmentar el preu una mica, perque segueixin venint i guanyis mes diners. Un altre aspecte seria, mirar el sou que tenen els teus entrenadors, el del teu entrenador, per anar bé, hauria de ser de 35000 o menys si poguessis. No se si la resta del teu equip tècnic és d'algun nivell en concret, jo els tinc de nivell 1, tant el metge com el relacions públiques. Si els tens de nivell 1, veuras que cobren 2000 si no vaig equipocat, o 1000 i poc més, doncs el que has de fer es quan doblin aquest sou, acomiadarlos inmediatament, i et sortirà un altre metge/relacions públiques de nivell 1, amb el sou inicial.

Espero que et serveixi d'ajuda ;)

From: nuriba

This Post:
11
184997.3 in reply to 184997.1
Date: 5/15/2011 6:25:41 AM
Overall Posts Rated:
4545
Mirant per sobre...

Has de pujar el preu de les localitats general, pot ser a 10. Baixar un pel les preferentes, a 42 o així i les tribunes a 125. Amb això milloraràs una mica el taquillatge.

Mirant els teus jugadors, tens un planter molt descompensat, aquest P de 74k no crec que sigui necessari per una V divisió. Jo miraria de vendre'l i fitxar un que cobri bastant menys, sobre els 30k o així, i millorar les altres posicions si vols ser quelcom més competitiu.

L'scouting setmanal, si tens problemes deixa'l aparcat durant alguna setmana, o sinó al mínim, 5k.

I per últim l'equip tècnic. El metge i el RRPP que siguin de nivell mínim, i l'entrenador com a màxim de nivell superior i que cobri com a molt 30k setmanals.

Amb això hauries de tenir números positius a l'economia.

Last edited by nuriba at 5/15/2011 6:34:51 AM

From: davidp60

This Post:
00
184997.4 in reply to 184997.3
Date: 5/17/2011 3:43:36 PM
Overall Posts Rated:
11
Moltes gràcies, seguiré aquests consells a veure si me'n surto!