BuzzerBeater Forums

BB Poland > [NT] Przemówienia kandydatów

[NT] Przemówienia kandydatów (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: toshii
This Post:
00
191423.2 in reply to 191423.1
Date: 7/27/2011 11:31:06 AM
LZS Niemyslowice
IV.6
Overall Posts Rated:
11161116
Second Team:
Wellingborough Town F.C.
W debacie wyborczej zrobiłem małe przedstawienie mojej sylwetki teraz czas na przemówienie.

O sobie:
Nazywam się Łukasz mam 28 lat i prywatnie jestem nauczycielem w Technikum Informatycznym. W BB gram od końca 8 sezonu, w tym sezonie udało mi się awansować do II ligi z najbardziej rozgadanej w całym chyba BB III.13 ( 2700 postów w tamtym sezonie). Na BB spędzam dziennie dużo czasu w większości buszuję po TL-u.

Kadra:
Nie chcę nic zmieniać w zespole, jeżeli młodzi aktualnie trenujący zawodnicy okażą się lepsi od już będących w kadrze to nie zawaham się ich użyć :). Jak to mówią zwycięzców się nie osądza i będę bazował na tym co wypracował BB King, może to i pójście na łatwiznę bo zespół gotowy i głodny kolejnych sukcesów ja jednak tak nie uważam...
Każdemu kolejnemu menago kadry na pewno będzie ciężko dźwigać brzemię poprzednika i na kadrze spoczywa od tego sezonu wielka presja... Presja wyniku jest ogromna i każdy mecz będzie nie lada wyzwaniem żeby tej presji sprostać... Wiadomo również, że kolejne mistrzostwa nie będą się odbywać u nas i odpadnie nam HCA ... Postaram się w miarę możliwości wprowadzać rześki powiew młodości i fantazji do kadry... Wiadomo również nie od dziś, że filarem naszej kadry są jak narazie jeszcze mutanty :) nie będę tego zmieniał jeżeli forma pozwoli...

Współpraca:
Chciałbym kontynuować współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi pracownikami kadry jak również obecnym menadżerem. Nie chcę zmieniać systemu, który doprowadził nas do złota wiem że wszyscy pracujący dla kadry skauci i i przede wszystkim menadżerowie kadrowiczów wkładają w tą prace całe serce i zaszczytem będzie dla mnie współpracować z wami wszystkimi.

Pomysły: