Kalebam, na 4 seizoen van regeren is het U21 van NL nog steeds niet terug bij de beste 25 van de wereld. Ik zie nog een persbericht van vorig seizoen waarin je zegt dit seizoen bij de top 25 te komen als doelstelling te hebben. Mag ik hieruit afleiden dat je je doelstellingen dus niet behaald hebt, en dus niet gepresteerd hebt zoals je eigenlijk zou willen? Wat zijn in jouw ogen de redenen dat je na 4 seizoen nog niet die top 25 hebt behaald (als we dat als doelstelling zien), en hoe wil je dat gaan verbeteren in de volgende termijn?
Als ik kijk naar seizoen 17 spelen we alleen maar tegen teams lager op de ranking dan wij, maar dan verliezen we drie keer. Zijn we dan nog te hoog geklasseerd, of is dit te kort door de bocht? Hoezo wonnen we niet al die drie keer tegen lager geklasseerde teams?
Verder lijk je nog altijd moeite te hebben met het opvullen van een SF positie. Is hier na 4 seizoen al een soort van oplossing voor gekomen? Wordt er iemand getraind die dit gat kan opvullen, of gaan we het weer opvullen met goede PFs of goede SGs?
Als laatste, ben je tevreden met je enthusiasm management in je laatste termijn(en)?
Zo, vlammen maar