BuzzerBeater Forums

BB Senegal > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
200122.2 in reply to 200122.1
Date: 11/1/2011 2:58:24 PM
Overall Posts Rated:
5353
Salut à tous amis sénégalais !

C'est votre coach des U21 qui vient s'adresser à vous pour le discours de candidature en vue d'un second mandat. Je vais d'abord dresser un petit bilan de celui qui vient de s'écouler, avant de parler de mes objectifs pour celui qui vient, si je suis élu.

Lors du précédent mandat, j'ai réussi à amener l'équipe pour la première fois de son histoire en finale de la coupe d'Afrique, ce qui lui a permis d'accéder également pour la première fois à la coupe du monde qui s'est d'ailleurs déroulée chez nous. J'ai également mis en place un suivi de la formation et une base de données qui nous permet d'avoir aujourd'hui une équipe performante avec 11 joueurs à plus de 10 000$ de salaire dans le roster. Un staff est également mis en place, pour un fonctionnement plus optimal et efficace.

Pour le mandat à venir, l'objectif est évidemment de faire aussi bien que lors du précédent. C'est une tâche très difficile que nous essaierons d'affronter avec efficacité. J'essaierai également de rendre plus vivante la communauté, en continuant le travail effectué depuis 2 saisons. Je resterai à l'écoute de toutes vos questions et/ou suggestions.

En espérant vous avoir convaincu de me reconduire,

Mangoose

This Post:
00
200122.3 in reply to 200122.2
Date: 11/4/2011 9:47:52 AM
Talisay Lechoneros
III.2
Overall Posts Rated:
4646
Hello Senegal Community!

I am PH-Nz a Filipino Coach and a NT staff of our country and Currently in League III.7 in our very tough country. I have decided to be your U21 coach to boost and renovate this country like what we did in our country prior to last season. I didn't came here to sell the games from this country but to win every game with pride and honor even if its against my own country!

Things to do if i will be your U21 coach :
- to have an offsite forum where we can talk about our tactics and plans.
- to introduce to you a system to easily scout teams
- to follow weekly our youth (skill pops and game shape)
- to have a contest for the best manager that produce the best player on the U21 roster.
- to put great potential players on the roster who will be a BOT.

Our GOALS:
- to increase Senegal players talent with the participation of everyone in the community.
- to help Senegal community become more active, with news write-ups of each match in Senegal forums.
- to not be eliminated in the first round of the continental.
- to reach higher position in world ranking.
- to compliment the national team to have outstanding players.
- to be recognized as one the up and coming team that needs attention globally.

I believe that this community can see the hope in my help being offered.
For questions just ask me on the U21 National Team Debate Thread for i will satisfy every question you ask!

Thank you, Senegal! Together we will RISE!

Smile Always!
PH-Nz