BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Project NT
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
NT Scouting
801
Offseason Schedule s20 --> s21
13
NT seizoen 20
76
Tijdsduur GM en BB
6
Paralimpics
2
Allstar wedstrijd
4
Vreugdemuur 3
1000
Jouw talenten seizoen 20
35
Gratis internet reclame maken
23
De waarheid over het blokken v...
3
DBA Pro A Seizoen 19 Awards
50
Non bb - EK
32
Privé competitie
2
Project NT
136
U21 Seizoen 20
21
Project NT VRAGENLIJST wie wil...
22
BB Titels
15
Gouwe ouwe
1
U21 National Team Debate Threa...
21
<
>
Favorite Folders
Project NT
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
bwaahbo (1)
BB-Patrick (8)
Fangioforce (2)
The Hammer (2)
3point king (2)
Hero (1)
Maupster (37)
Tesse (1)
Arsjitekt (4)
GM-kalebam (12)
Neophyte (1)
powderfingers (1)
Ruaidri (7)
WillemA. (8)
Sandman1975 (4)
Snowflake108 (10)
Dikkedeur (2)
Coenta (1)
TRF_Ezequiel (1)
Sluuge (7)
LA-Magic J (2)
primoss (10)
Coach Criple Carter (1)
Peja (8)
#13Den (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Maupster
This Post:
1
213805.1
Date: 4/3/2012 3:02:08 AM
Overall Posts Rated:
284
Beste managers,
Zoals de meesten al gezien hebben gaat het niet zo denderend met onze Hollandse glorie. Het wordt steeds lastiger om mee te kunnen met de grote jongens. Ook niet zo gek.... Onze groei stagneert, neemt zelfs af.
Onze draftpool wordt dus niet groter. En het aantal managers die toptalent traint wordt ook niet groter. De kans dat we dus iets kunnen presteren met ons NT wordt dus helaas kleiner en kleiner..
Er is nu een discussie gaande in het NT-topic over hoe we dit probleem het beste kunnen aanpakken.. Snowflake kwam met een idee waar ik wel voor te porren ben; een groep managers zoeken die de komende seizoenen een trainingsplek wil afstaan voor een toekomstig NT'er. Managers die bereid zijn een speler zn volledig potentieel vol te trainen (liefst legende potentieel!)
Het idee is om managers te vinden die bereid zijn hier redelijk wat tijd en energie in te steken. Denk aan:
- frequent doorgeven van skills
- te willen luisteren naar wat voor training er gegeven zou moeten worden ( moet bijvoorbeeld je speler een verdedigende PF worden of aanvallend)
- elke week ten alle tijden er voor zorgen dat Nederlands top talent 48min training krijgt
- de speler door wil trainen tot dat zn pot cap bereikt is, ook al houdt dit in dat je straks een speler traint die de 28j al gepasseerd is..
- het niet erg zou vinden als de skills van je speler openbaar gemaakt worden op Oranje Boven forum..
-bereid zijn te trainen met lv 6/7 trainer en min lv 4 dokter)
Dit zijn een aantal eisen. Misschien kan er nog wel wat aan getweakt worden. Waar het mij in beginsel om gaat is dat ik op zoek ben naar managers die het NT een warm hart toedragen. Voldoe je niet aan alle eisen, je speelt bijvoorbeeld in divisie III en kan een speler niet volledig door trainen vanwege je salarishuis, dan zou je iig de eerste seizoenen mee kunnnen helpen om dit project op te zetten. Je trainee kan dan uiteindelijk verkocht worden aan een andere manager die mee wil doen aan het project. Of misschien promoveer je ondertussen wel..
Ik ben op zoek (hier kan ik de hulp van jou bij gebruiken Kalebam) naar de 19-jarige toptalenten van Nederland momenteel. De absolute top.. En op zoek naar de 18 jarige talenten met mvp+ potentie met momenteel toch rond de 60 skillpunten zitten en op zoek naar managers die aankomend een 18 jarige willen gaan trainen. We krijgen dan een groep met een max verschil van 3 jaar. Op de lange termijn heb je hier geen last van. Denk aan 31, 32 en 33 jaar...Juist door de beste spelers te kiezen uit 3 verschillende draftseizenen verklein je het nadeel wat je hebt met de grote landen die je hebt qua managers (draftpool)
Zelf heb ik Eberhard die ik mee laat doen aan dit project. Dat is al 1... Ik weet bijboorbeeld dat Patje ook een 18-jarig talent traint die vast wel te porren is.
Overigens wanneer je mee wilt doen met meer dan 1 speler, graag...
Heb je interesse om mee te doen aan dit project, laat dan even een bericht achter in deze topic. Dan neem ik per pm contact met je op
Last edited by Maupster at 4/3/2012 3:14:45 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
213805.2
in reply to
213805.1
Date: 4/3/2012 3:02:21 AM
Overall Posts Rated:
284
gereserveerd
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
213805.3
in reply to
213805.2
Date: 4/3/2012 3:02:30 AM
Overall Posts Rated:
284
gereserveerd
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
213805.4
in reply to
213805.3
Date: 4/3/2012 3:02:42 AM
Overall Posts Rated:
284
gereserveerd
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
213805.5
in reply to
213805.4
Date: 4/3/2012 3:02:50 AM
Overall Posts Rated:
284
gereserveerd
Mark Unread
Ignore User
From:
Coach Criple Carter
To:
Maupster
This Post:
0
213805.6
in reply to
213805.5
Date: 4/3/2012 4:55:45 AM
Overall Posts Rated:
4
Als ik een Hall of famer krijg of een legende zal ik dat even doorgeven hier op de forum als er iemand is die mij wekelijks kan helpen met trainen van deze speler zal dat fijn zijn. Ik zorg er dan wel voor dat die 48+ minuten krijg. Al gaat dat misschien ten koste van mijn plek op de rangschikking.
Mark Unread
Ignore User
Message deleted
From:
Sluuge
To:
Maupster
This Post:
0
213805.8
in reply to
213805.1
Date: 4/3/2012 5:57:33 AM
Overall Posts Rated:
144
Balke is nu 19 jaar, en denk dat hij wel bij de top hoort :)
[Nederland]
Melvin Balke (22814222)
Point Guard
Salaris: $ 6 316
Rol: basisspeler
(BuzzerBeta)
DMI: 42300
Leeftijd: 19
Lengte 6'3" / 190 cm
Potentieel: meervoudig allstar
Vorm: goed
Jump Shot: redelijk Schietafstand: goed
Verre Verdediging: formidabel Balcontrole: redelijk
Passeren: goed Passen: formidabel ↑
Inside Schot: dramatisch Inside Verdediging: slecht
Rebounden: matig Blokken: redelijk
Conditie: zwak Vrije Worp: zielig
Ervaring: dramatisch
65 skillpunten op dit moment, waarvan ik er zelf 19 bovenop getraind heb. Als hij de speler is die je zoekt stuur dan maar een pm :)
Mark Unread
Ignore User
From:
Snowflake108
To:
Coach Criple Carter
This Post:
1
213805.9
in reply to
213805.6
Date: 4/3/2012 5:58:21 AM
Overall Posts Rated:
94
1 talent zal niet ten koste gaan van de ranking. Je kan immers twee kanonnen ernaast zetten.......Spelers met 2 of 3 talenten zullen wel hun ranking moeten loslaten.
@Maupster stiekum snap ik het wel hoor...........
Er kleeft wel een nadeel aan dit plan. Iedereen die in de DBA en in de II zit zal zo een beetje mee moeten doen. Er geld voor vrij maken en agressief bieden op de talenten die te koop komen. Dit zal dus een enorme taak zijn om te monitoren wie welk talent koopt, wie wat voor positie traint want anders zitten we straks met 30 guards lol.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als we 12 managers hebben die allemaal 1 talent oppikken en die 3 seizoenen trainen we in het 3de seizoen een degelijk en sterk nationaal team hebben die in elk geval boven de middenmoot kan eindigen. BB Nederland is inderdaad klein, maar we hebben wel een sterke en hechte kern die ondanks dat we op het veld oorlog voeren elkaar altijd met raad bijstaat. Laten we dan nu een keer ervoor zorgen dat Nederland ondanks de kleine aantallen de aanval op de ranglijst kan inzetten en met een strakke organisatie de Bondscoach eindelijk het matriaal gaat geven waarmee hij ook een kans maakt. Dus geen internationals meer met een Gameshape van 4 of erger, Geen half opgeleide internationals meer die een combo zijn van Guards en Forwards maar volwaardige spelers die er vol in kunnen gaan.
Aangezien het mijn plan is, doe ik zeker mee, ik heb er 2.2miljoen voor vrijgemaakt om een speler of te kopen of te draften en mijn ranking van de komende 3 seizoenen kan de boom in. Ik hoop dat er iemand is die de overzichten kan en wil bijhouden van de mensen die zich hieraan verbinden zodat we de progressie kunnen bijhouden en eventueel iemand die het niet geheel snapt kunnenn bijsturen........
Snow
Mark Unread
Ignore User
From:
BB-Patrick
To:
Sluuge
This Post:
0
213805.10
in reply to
213805.8
Date: 4/3/2012 6:01:22 AM
Overall Posts Rated:
506
Pas op met het potentieel va die speler. Als hij al boven de 50k salaris komt, beter SF van maken anders ben ik bang dat hij snel aan zijn cap zit. Zeker wel een mooi talent, inderdaad.
Mark Unread
Ignore User
From:
powderfingers
To:
BB-Patrick
This Post:
0
213805.11
in reply to
213805.10
Date: 4/3/2012 6:09:43 AM
Overall Posts Rated:
33
Goed initiatief!
Ik zou graag mee willen doen.
Op dit moment train ik van Alten (skills bekend bij NT BC) en Redbad Berg
Leeftijd: 18
Lengte 6'2" / 188 cm
Potentieel: MVP
Vorm: goed
Jump Shot: slecht Schietafstand: gemiddeld
Verre Verdediging: redelijk Balcontrole: zwak
Passeren: redelijk Passen: redelijk
Inside Schot: goed Inside Verdediging: matig
Rebounden: zielig Blokken: slecht
Conditie: zielig Vrije Worp: matig
Ervaring: dramatisch
Ik vind het geen probleem alles aan te passen en skills door te geven!
Er is ook wel geld beschikbaar :-)
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images