BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Tijdsduur GM en BB
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
NT Scouting
801
Offseason Schedule s20 --> s21
13
NT seizoen 20
76
Tijdsduur GM en BB
6
Paralimpics
2
Allstar wedstrijd
4
Vreugdemuur 3
1000
Jouw talenten seizoen 20
35
Gratis internet reclame maken
23
De waarheid over het blokken v...
3
DBA Pro A Seizoen 19 Awards
50
Non bb - EK
32
Privé competitie
2
Project NT
136
U21 Seizoen 20
21
Project NT VRAGENLIJST wie wil...
22
BB Titels
15
Gouwe ouwe
1
U21 National Team Debate Threa...
21
<
>
Favorite Folders
Tijdsduur GM en BB
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
BB-Patrick (1)
Maupster (2)
GM-kalebam (1)
Snowflake108 (2)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Snowflake108
This Post:
0
222216.1
Date: 7/20/2012 4:06:14 AM
Overall Posts Rated:
94
Het valt mij op de de diverse GM en BB mensen dit al geruime tijd zijn en ik vraag mij af hoelang zij deze taken mogen vervullen.
Bij de krijgsmacht is het zo dat het kader om de 2 jaar doorschuift om vriendjes politiek en vastroesten te voorkomen en ook bij profclubs gaat regelmatig de bezem door het kader heen om die reden.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat dat ook hier niet zo kunnen, denk dat er genoeg mensen zijn die vast wel wat over willen nemen.
En voor ik weer word afgetikt voor een bepaald bedrag en bepaalde tijd, dit is een serieuze vraag waar ik dit keer toch echt een serieus antwoord op wil hebben aangezien ik een verregaande interesse heb in het BB schap en het BC schap u21 komende periode.
kijk dus uit naar een serieus antwoord en niet weer zo een actie als de vorige keer
Mark Unread
Ignore User
From:
Snowflake108
To:
GM-kalebam
This Post:
0
222216.3
in reply to
222216.2
Date: 7/20/2012 7:27:13 AM
Overall Posts Rated:
94
Ja ik had verwacht dat ik zwaar de boot in zou gaan maar het viel gelukkig mee
Nee hoor dacht al dat het zo zou gaan want gezien de draft doe ik er alles aan om 8ste te worden......Dus tja dan met SC krijgt de tegenstander een onaangename verassing.
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Snowflake108
This Post:
3
222216.4
in reply to
222216.1
Date: 7/20/2012 10:12:49 AM
Overall Posts Rated:
284
Laat het gaan Snow en richt je op dingen die er echt toe doen.
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
BB-Patrick
To:
Snowflake108
This Post:
5
222216.5
in reply to
222216.3
Date: 7/24/2012 8:27:27 AM
Overall Posts Rated:
506
BB- betekent dat je in dienst bent van het 'bedrijf achter BuzzerBeater'. Er komen eens in de zoveel tijd vacatures hiervoor open of ze gaan actief opzoek naar iemand (onlangs nog een nieuwe programmeur bijvoorbeeld). Dit gaat gewoon zo als het overal gaat in het bedrijfsleven (contracten, solliciaties, beoordelingen etc), en is niet te vergelijken met de krijgsmacht.
GMs, LAs en Mods zijn vrijwilligers. Zij verrichten geweldig werk in hun vrije tijd en houden eigenlijk de hele game draaiende buiten het technisch aspect om. In het algemeen hebben sommige landen meerdere GMs nodig dan anderen, voornamelijk afhankelijk van de BB-grootte van het land. De Senior GMs beheren deze staff, bepalen waar nieuwe vrijwilligers nodig zijn en wie daarvoor in aanmerking komen. Meestal hebben ze per land wat shortlists en benaderen ze zelf de personen voor deze posities. Logischerwijs komen mensen die zich al vaker ingezet hebben voor het spel snel op de shortlist, zoals een 3pointking of kalebam die allebei top LA werk verrichten. Iedereen kan overigens gewoon hun interesse in de functies kenbaar maken en dan word je team doorgelicht en aan de shortlist toegevoegd.
De tijdsduur van GMs staat niet vast, soms stoppen GMs er zelf mee omdat ze geen tijd ervoor meer kunnen vrijmaken, soms worden GMs verzocht ermee te stoppen voor verschillende redenen. Machtsmisbruik komt bijna niet voor, al zijn in het verleden enkele zaken waar GMs voor deze redenen zijn verwijderd. Echter door het systeem waardoor willekeurig meerdere GMs uit meerdere landen samen aan bepaalde zaken werken kan er door deze soort van 1e controle weinig verkeerd gaan. Mocht iemand het niet eens zijn met een beslissing van een GM, kan deze hiertegen beroep aantekenen en dan wordt de zaak door weer een ander team van (meestal alleen) senior GMs opnieuw bekeken en beoordeeld. In dat geval hebben dus al snel 8 a 9 verschillende GMs met verschillende achtergronden de zaak bekeken en beoordeeld.
Goede vrijwilligers zijn we erg dankbaar, en ze zijn niet altijd even makkelijk te vinden. Het zou dan ook niet slim zijn om hier een tijdsduur aan vast te maken. Waarom iemand die geweldig vrijwilligerswerk verzet vervangen? Dat lijkt me niet nodig.
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
BB-Patrick
This Post:
0
222216.6
in reply to
222216.5
Date: 7/24/2012 8:34:12 AM
Overall Posts Rated:
284
Helder
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images