Lijkt mij trouwens leuk om een speler, team of manager van de maand forum te hebben.
Dat idee is best cool. Maar wellicht net iets teveel werk. Jouw idee, maar dan net iets anders.. Minder werk en best makkelijk om de meningen via een poll over onderstaande punten te checken
Forumawards. Per seizoen 1..
*Mooiste prestatie van het seizoen =een award voor meest indrukwekkende prestatie van een team uit divisie 1 of 2)
*Aanstormend Talent = een award voor een III team dat veel progressie geboekt heeft en daarmee heeft laten zien om echt ready te zijn binnen 1 seizoen voor een langdurig verblijf in II en uiteindelijk Pro A
*Personal Trainer of the Year = is een award die een opmerkelijke trainingsprestatie beloond.. Bijvoorbeeld veel skillpoints getraind, extreem hoge stijging salaris, mooie speler getraind voor U21 en of NT etc
*De Professor = een award voor de manager die dat seizoen erg heeft laten blijken dat het spelletje geen black holes voor hem heeft.. Bijvoorbeeld middels tactische handelingen prachtige wedstrijden heeft weten te winnen en/of op fora middels posts heeft laten zien dat de manager zeer goed weet waar hij/zij over praat
*LMFAO = een award voor de droogkloot van het forum
*Jij vraagt, ik draai = een award voor het forumlid waar je altijd wel op kan rekenen wanneer je hulp nodig hebt
Zo zijn er vast nog een paar leuke awards te bedenken. Leuk om in het tussenseizoen te doen. Of eerst binnenkort eentje voor de afgelopen tijd en dan een 2de awardshow in het tussenseizoen puur voor het lopende seizoen.
Last edited by Maupster at 1/14/2013 6:43:24 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info