Leuk topic inderdaad.
Net als vorig seizoen was mijn doelstelling dit seizoen om kampioen van NL te worden. De eerste twijfel of dit mogelijk was kwam toen ik uit van CSP verloor terwijl ik meer inzet gebruikte. Aangezien het een uitwedstrijd was dacht ik dat ik op neutraal terrein de wedstrijd zeker nog wel spannend kon maken.
Aan de eigen kant won ik vervolgens alles en stond dus maar 1 wedstrijd achter op CSP. Met 2 keer uit verliezen bij Niques en Babylon werd die achterstand echter groter. Door deze verliezen kreeg ik ook iets minder vertrouwen in de kracht van mijn team.
Mijn twee toppers waren 30 afgelopen seizoen. Ik overwoog er al 1 te verkopen toen ze nog 29 waren zodat ik er nog de beste prijs voor zou krijgen, maar doordat ik toen #1 stond en kampioen kon worden hield ik ze aan. Nu heb ik wel de knoop doorgehakt en Erez verkocht. Ik verloor namelijk een klein bedrag per week dat ik niet in de beker zat.
Nu heb ik een mooie jonge trainee erbij kunnen kopen en 1 erbij gedraft (vanaf mijn late positie zeker mooi). Financieel ben ik erg gezond en ik heb weer wat jonge spelers om naar een nieuwe toekomst toe te bouwen.
Helaas hebben Olesen en Erez in hun tijd samen wel de beker maar niet de DBA kunnen winnen. Nu hoop ik dat de komende generatie het samen met een oude Olesen nog eens kan proberen.
Crunchy! If you eat fast enough