BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Monique
This Post:
44
248005.2 in reply to 248005.1
Date: 9/20/2013 1:25:58 PM
Overall Posts Rated:
2323
Hoi allemaal,

Ik heb me ook maar verkiesbaar gesteld, zodat er in ieder geval iets te kiezen valt! Wat ik wil bereiken als NT coach, is Groenveld, Eden en Pastoor veel minuten laten maken, en daar via extra merchandise voor mijn club zelf beter van te worden! Dat zal dan ten koste gaan van de speelminuten van met name Adema en van den Hanenberg, wie weet kan ik dan ChaSiewPau op die manier een keer een slag toebrengen, want op het veld wil het maar niet lukken ;)

Iedereen veel wijsheid bij het stemmen, en dat de kandidaat met het beste plan moge winnen!

Groetjes,
Monique

This Post:
11
248005.3 in reply to 248005.2
Date: 9/21/2013 4:59:21 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
483483
Second Team:
De Grote Spelers
Hallo managers,

ook ik heb mij wederom verkiesbaar gesteld voor het bondscoachschap van onze vaderlandse community. Als ik het vertrouwen van jullie krijg om deze taak te mogen vervullen, zijn er enkele doelstellingen waar ik mij op wil gaan richten.

De eerste doelstelling is om te proberen onze ranking wat te verhogen. Graag zie ik dat wij onszelf weer in de top 40 gaan nestelen, een plek die voor een fanatiek land als wij, ondanks de kleine userbase, haalbaar moet zijn. Ik ben mij er terdege van bewust dat dit niet makkelijk zal worden, want ook de voorgaande coach heeft een puike prestatie geleverd.

De tweede doelstelling is ons naar de toekomst loodsen. Dit klinkt misschien als iets vaags, maar wat ik daar mee bedoel is dat er momenteel een lichting aan gaat komen die een toegevoegde waarde zal blijken te zijn tov de huidige ploeg. Automatisch zullen oudere spelers gaan droppen en vernieuwing is daardoor logisch. Dit betekent niet dat ik ineens allemaal oudere spelers eruit ga gooien, maar dat ik graag per talentvolle speler niet alleen het exacte einddoel wil hebben qua verdeling van de skillset, maar ook waar ze moeten zijn in welk seizoen. Graag wil ik proberen de spelers zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten, zodat we een plan hebben voor meerdere jaren en niet in de problemen zitten als toevallig 1 type speler niet meer voor handen is, door blessures/vormverlies/skilldrops.

De derde doelstelling is misschien wel de makkelijkste, namelijk wat uitgebreidere voorbeschouwingen per wedstrijd. De tactieken zullen nog steeds niet vooraf in het openbare gedeelte besproken worden, maar dat wil ik compenseren door iets meer informatie te verschaffen over randzaken.