Hyvää päivää.
Alkoihan ne vaalitkin sieltä, kun vähän odottelee!
Jatkopestiä ollaan taas hakemassa (jos nyt jollekkin tuli yllätyksenä ;-)) jotta voitaisiin 6 kauden projekti saattaa loppuun. Eli
kuusi kautta sitten pestin saatuani takaisin 4 välikauden jälkeen alkoi monipuolisempien pelaajien treenaus, ja tässä ollaan kohtuullisesti onnistuttu, ja varsinkin viimeiset ~4 kautta on saatu reippaasti pelaajia/treenaajia mukaan projektiin, jossa siis selkeesti hyödynnetään elastic efectiä, treenaamalla aluksi pallonkäsittely ja kuljettaminen 15 korville, melkeimpä pelaajalle kun pelaajalle pelipaikasta riippumatta.
Viime vaalien vaalipuussa oli puhetta kauden 25 EM-Kisoista, joissa arvelin Suomen sijoituksien perusteella omaa onnistumista seuraavalla tavalla (suora lainaus edellisien vaalien puusta):
"Lopputuloksen kertoisi (jos olisin silloin vielä managerina) mun mielestä vasta kauden 25 EM-Kilpailut, jossa olen aika usein eri yhteyksissä uumoillut olevan mahdollisuudet taistella muustakin kun alkulohkon jatkopaikasta. Niistä voisi karkeesti vetää onnistumisen seuraavalla tavalla: Jäänti alkulohkoon: Epäonnistuminen. Jatkolohkoon, mutta siinä sijoitus 2 viimeisen joukkoon: Lievä epäonnistuminen. Jatkolohkoon, sijoille 3-4, onnistuminen. Jatkolohkoon, 2 parhaan joukkoon = välieriin, iso onnistuminen. Mestaruus...hmmm...no, kattellaan nyt nää vaalit aluksi... :-)"
Sitä, minkälaiseksi joukkueen kuvittelin tässä kohtaa, eli EM-kisojen alla, ei ole ihan pystytty pitämään kiinni. Tai ehkä muut ovat menneet vaan yhtä kovasti eteenpäin? Pelaajat eivät ole vielä ihan niin valmiit kun olisi suotavaa ja jotta huippumenestys olisi realistista. Jalkeilla on siis varmasti paras joukkue ikinä, mutta välieräpaikka EM-kisoissa vaatii kyllä myös hyvää munkkia lohkoarvonnoissa, oikeanlaisia asennevalintoja vastustajalta, randomia Suomen puolelle tiukoissa matseissa. Mutta ittepä olen panokseni asettanu, ja katotaan josko pääsisi käden kattomaan loppuun asti...
I'm all in.
Äänestysintoa!