BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
55
252194.2 in reply to 252194.1
Date: 12/26/2013 6:37:47 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ik heb besloten om mezelf verkiesbaar te stellen, in eerste instantie omdat ik wil dat onze jeugd en toekomst zo goed mogelijk geleid wordt, maar zeker ook ten tweede omdat ik klaar ben voor de volgende uitdaging. Ik ben ervan overtuigd dat ik hiervoor de kwaliteiten beschik, met als voornaamste het vermogen om snel te leren en snel mijn doelen te bereiken. In mijn 4de volle seizoen heb ik een plek in de playoffs van de 2de divisie behaald, waarmee ik mijns inziens heb aangetoond dat ik in korte tijd serieus kan meedraaien in de Nederlandse competitie. Natuurlijk ligt er voor mij nog een weg naar de echte top, maar mijn route heb ik al uitgestippeld en de verwachtte aankomsttijd staat genoteerd ;)

Wat ik in het specifiek voor het U21 te bieden heb is een hoge mate van activiteit, waardoor ik uitgebreid de tegenstanders kan analyseren, om zo de beste beslissingen kan maken op tactisch gebied en ook goed kan inschatten voor welke wedstrijden we moeten gaan, en wanneer we het beste de krachten kunnen sparen. Daarnaast heb ik al enkele aanstormende talenten gecoacht in de vorm van managers en een U21 speler, wat ik zelf erg leuk vind en ik heb daarbij volgens mij zeker een goede bijdrage kunnen leveren. Zo kan ik ook de nieuwere managers met talenten voor het U21 helpen met hun speler en de rest van hun BB-carrière. Ik vond het zelf ook leuk om de wedstrijden van het U21 te volgen vanwege de bijdrage van Meindert Wayenberg, en zal ook mijn best doen om het team leuk te maken om te volgen bij de rest van de Nederlandse managers.

Mochten jullie deze stortvloed aan uitstekende redenen nog niet genoeg vinden om overtuigd te zijn, aarzel dan niet om vragen te stellen of zelf een betere speech neer te zetten! ;)

This Post:
11
252194.3 in reply to 252194.2
Date: 12/26/2013 8:38:48 AM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Aan de vooravond van het alweer 14de seizoen dat ik actief ben in Buzzerbeater heb ik me besloten me beschikbaar te stellen.

In deze seizoenen heb ik een hoop geleerd van het spel en de mogelijkheden. Ik geloof echter dat er nog veel meer te leren valt en zie deze stap als een mogelijkheid me hiermee verder te helpen. Met mijn team heb ik voor de tweede maal de stap gemaakt naar de IIde divisie. De eerste maal was mijn selectie en organisatie er nog niet klaar voor en heb ervoor gekozen tijdelijk een stap terug te doen. Nu de basis is gelegd met een aantal potentiele NT spelers wil ik dan ook doorstoten naar de DBA in enkele seizoenen.

Hiernaast heb ik altijd de ontwikkeling van mijn Nederlandse trainees prioriteit gegeven boven het team belang. Ik heb een aantal goede U21 talenten mogen trainen en op dit moment heb ik twee NT kandidaten onder mijn hoede.

Mijn doel is om de betrokkenheid bij het U21 en de Nederlandse talenten te optimaliseren. We zijn een klein land dus hebben iedereen hard nodig. Wanneer ik gekozen zal worden zal ik overgaan tot het samenstellen van een trainersstaf. Hierbij wil ik een samenstelling maken van ervaring en talent.

Gezamenlijk zullen we aan de slag gaan met de community en toekomstgericht bezig zijn. Hiernaast een zo evenwichtig mogelijke selectie samenstellen en wanneer mogelijk gebruik maken van tactisch spel om de tegenstanders te verassen en te verslaan.

Last edited by LA-Orgullo at 12/27/2013 5:33:31 AM

From: Tesse
This Post:
22
252194.4 in reply to 252194.3
Date: 12/26/2013 9:43:14 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
En daar is de speech dan eindelijk. Na een flinke maar leuk Kerstdrukte (schoonfamilie -> moeder -> 1op1 tijd vriendin -> vriendengroep) is het nu tijd voor het U21.

Motivatie
Het samenstellen van een team van de beste spelers in Nederland heeft mij altijd al interessant geleken. Het lijkt me leuk om met een groter aantal enigszins gelijkwaardige spelers aan de gang te gaan dan wat je met je eigen team kan. Dit biedt hopelijk meer mogelijkheden qua tactieken. Bij mijn eigen team zat ik nu eenmaal vast aan een paar basisspelers en kon ik enkel meerdere tactieken proberen door multiskilled spelers aan te trekken.

Bij eerdere verkiezingen vond ik het bondscoachschap ook al interessant maar zag ik altijd tijdsproblemen die eraan kwamen in de weg staan (reis naar Guatemala, reis naar Thailand en soms weer andere dingen)

Kwaliteiten en uitdagingen
Op tactisch gebied denk ik dat ik redelijk in orde ben. In het begin van mijn BB carriere had ik in de II een team waarmee ik mooi zowel inside als outside kon aanvallen. Hierdoor kon ik met lagere salarissen toch mooi inspelen op de zwaktes van tegenstanders en zo door onvoorspelbaarheid boven niveau presteren. Nu in de DBA is dat iets lastiger maar probeer ik nog steeds verschillende tactieken uit (dit seizoen minimaal 4 keer Push the Ball, Look Inside, Run and Gun en Motion). Ook Low Post en Patient denk ik redelijk mee overweg te kunnen.

Wel mis ik ervaring met de tactieken Princeton, Inside Iso, Outside Iso terwijl ik denk dat deze wel potentieel interessant kunnen zijn. 3pk had met een Princeton deze play-offs bijna CSP verrast en Rui heeft volgens mij wel wat geoefend met Inside Isolation. Als ik BC wordt hoor ik dus ook graag van iemand met meer ervaring daarmee of en hoe (in welke situaties / tegen welke tegenstanders) hij denkt dat deze tactieken nuttig kunnen zijn met de huidige spelers.

Overige
Naast het maken van tactieken komt er natuurlijk nog meer kijken bij het bondscoachschap. Dus iemand moet me even inwijden in het hele friendlies regelen ding en mogelijk andere zaken. Het contact met managers onderhouden heb ik vroeger in hattrick een tijd voor het Taiwanese NT gedaan en ik heb een enkele speler in buzzerbeater begeleid. Ik wil goed bereikbaar zijn voor advies (en ben dat ook) maar zal mensen die zelf plannen hebben voor de training niet heel actief volgen totdat ik denk dat het nodig is (als ze erg dicht bij het team zitten of als de training lijkt vast te lopen). Hulp van andere managers wordt zeer gewaardeerd!

Een uitspraak over hoe ver we komen kan ik niet doen. Maar mijn doelstelling is simpelweg om geen slippers te maken tegen kleinere landen en de ruime meerderheid te winne van gelijkwaardige tegenstanders. Saai he? Maar "not 1, not 2, not 3, not 4, not 5, not 6, not 7 titles" is niet mijn soort quote ;).

Last edited by Tesse at 12/28/2013 6:33:34 AM

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
252194.5 in reply to 252194.4
Date: 12/27/2013 3:21:45 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ik kan jullie alvast vertellen dat mijn prioriteit WEL bij het U21 zal liggen :D

This Post:
00
252194.6 in reply to 252194.5
Date: 12/28/2013 6:34:33 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Nu al mijn andere bezigheden voorbij zijn en ik echt niets meer te doen had heb ik mijn prioriteit ook maar eens bij het U21 gelegd ;). De speech is hierboven te lezen.

Crunchy! If you eat fast enough
From: primoss

This Post:
00
252194.7 in reply to 252194.6
Date: 12/28/2013 6:52:18 AM
Overall Posts Rated:
408408
Hey dat is vreemd zit ik net de leuke plannen te lezen van Orgullo en Tesse,want die had ik nog niet gezien.
Nu heeft Orgullo zich terug getrokken das jammer...

Last edited by primoss at 12/28/2013 6:52:46 AM

This Post:
00
252194.8 in reply to 252194.4
Date: 12/28/2013 7:09:07 AM
Overall Posts Rated:
408408
Ik heb nog wel een vraag aan Jeroen,wat betreft de tactieken.
Tesse heeft eerlijk aangegeven dat hij niet precies weet wat alle tactieken(uit eigen ervaring) doen,en dat hij open staat om met andere managers te overleggen,wanneer het misschien verstandig zou zijn,om bij bepaalde wedstrijden dit toe te passen.
Welnu wat zijn jou ervaringen met tactieken,ben je ook bereid om met andere managers die veel ervaring hebben te overleggen ?Je bent nog niet zo heel lang bezig als je dat vergelijkt met Tesse,hoewel ik wel van mening ben dat je in een zeer kort tijdbestek heel goed bezig bent..En ook actief bent op het forum wat voor mij een hele grote + is..

*Zag trouwens dat Tesse gisteravond in een PL wedstrijd tegen mijn team Inside isolation uit probeerde....
Wat blijkbaar niet echt word gezien als een inside aanval,er worden toch behoorlijk wat schoten vanaf de 3 punts lijn of net er binnen genomen..

Last edited by primoss at 12/28/2013 7:35:18 AM

This Post:
00
252194.9 in reply to 252194.8
Date: 12/28/2013 7:18:34 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ik kan ook in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet alle ins en outs van de tactieken weet, maar uiteraard zal ik graag advies inwinnen bij de ervaren managers. Kennis deling is een van de belangrijkste dingen voor een klein BBland als wij zijn, daarom probeer ik er ook zoveel mogelijk over te praten, ook in de Engelse fora. Zoals ik zei leer ik snel, en heb de laatste tijd ook met meerdere tactieken geëxperimenteerd. Ik denk dat ik wel een goed idee heb in welke situaties ik de meeste tactieken kan gebruiken, ook Princeton waar ik laatste tijd mee oefen.

1 ding kan ik je garanderen; als ik wordt gekozen weet ik binnen no-time meer over alle tactieken dan de meeste hier!

This Post:
00
252194.10 in reply to 252194.9
Date: 12/28/2013 7:24:52 AM
Overall Posts Rated:
408408

1 ding kan ik je garanderen; als ik wordt gekozen weet ik binnen no-time meer over alle tactieken dan de meeste hier!

Sohee Toe maar
Bedankt voor je antwoord!

This Post:
00
252194.11 in reply to 252194.10
Date: 12/28/2013 7:27:10 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Jij bedankt voor de interesse!