BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
33
252353.2 in reply to 252353.1
Date: 12/25/2013 8:25:43 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
777777
Terve! Mun nimi on Hencka. Mä oon suht urpo tyyppi, joka diggailee tästä pelistä. Jokunen kausi takana ja edelleen teen mokia jatkuvasti oman joukkueeni line-uppien kanssa.

U21 touhut ei kiinnosta kovin paljoa. En ole ikinä jaksanut seurata muita kuin omia junioreita. En ymmärrä junioreista muutenkaan juuri mitään. En ole ikinä treenannut noin nuoria epeleitä.

Lisäksi olisin erittäin laiska scouttaamaan omia pelaajia sekä vastustajaa, koska ei näistä karkeloista kuitenkaan olisi tiedossa kuin hetkellisiä olalle taputteluita - 1-2 kautta pelaajan elämässä on kuin häivähdys sattumanvaraista keinokuitupumpulia.

Jokainen ehdolle asettuva lienee parempi valinta, mutta jos tulen valituksi aion toteuttaa sunnitelman nimeltä "Jymypylläri", mikä ei todellakaan ole mikään positiivinen juttu :(

Last edited by Hencka_D at 12/25/2013 9:12:03 AM

This Post:
55
252353.3 in reply to 252353.2
Date: 12/25/2013 10:17:34 AM
Kaksi Tornia
II.2
Overall Posts Rated:
386386
Moro! Meillä on nyt kaksi kautta takana U21 joukkueen kanssa ja tiedetään missä maailman kärki kulkee näissä karkeloissa. Sitä tavoitetta kohti ollaan menossa pienin askelin ja nyt toivotaankin että saataisiin viedä loppuun se mikä toissa kaudella aloitettiin. 20-vuotiaat ovat sillä mallilla, että pientä menestystä voisi kauden päästä odottaa. Hommia ollaan paiskittu hyvällä asenteella ja se tulee jatkumaan satavarmasti. U21 valmennus ei ole niitä kaikkein hohdokkaimpia pestejä, koska päätyö on managereiden ohjeistuksessa sekä kannustamisessa treenaamiseen mikä vie aivan tolkuttomasti aikaa. Mutta aikaa meillä on ja hommat tehdään siihen kuuluvalla asenteella. Me ei lähdetä mm. pönkittämään omaa egoa vain toivomalla että pelkillä kokoonpanojen laittamisella saataisiin silloin tällöin muutama voitto napatuksi ja jätettäisiin ne muut tärkeät duunit paitsioon kuten oli käynyt edellisen U21 managerin kanssa. Eli jos haluatte että U21 joukkueen tekeminen pysyy aktiivisena, vaikka chatissa ei pyörittäisikään niin tiedätte kenelle annatte äänenne!

Äänestysintoa!

Last edited by Yamakasi at 12/25/2013 10:19:32 AM