BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 Seizoen 26

U21 Seizoen 26

Set priority
Show messages by
From: Tesse
This Post:
22
253705.1
Date: 1/4/2014 5:57:58 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
537537
Second Team:
The Milk
Selectieupdate, getemperde verwachtingen en begeleiding van jonge talenten

Zoals al eerder aangegeven wordt ik deze periode bijgestaand door JeroenderBar en Peja. De selectie die ik hieronder beschrijf zal mede met input van hen nog verder aangevuld worden. Verder ben ik nu naast hen al dank aan meerdere personen verschuldigd die mij al heel goed hebben geholpen in deze eerste drukke week (Oranjeman, Ruaidri, Kalebam, Arsjitekt en Orgullo).

De selectie

Het aanbod van de huidige 21-jarigen valt behoorlijk tegen. Dit betekent dat een matig getrainde speler als mijn eigen Ido Kruijenaar (toch regelmatig minuten misgelopen) opeens nog steeds een kanshebber voor het team is. Dit betekent echter ook dat goede 20-jarigen ook al een kans hebben om een bijdrage te leveren aan het huidige team en volgend seizoen tot de betere spelers zullen behoren. Omdat de nummer 14 tot 24 van potentiële spelers niet heel ver uit elkaar liggen overleg ik nog even verder met mijn assistenten en wacht ik het contact met de eigenaren van de spelers af. De selectie zal dus langzaam aangevuld worden tot 17 spelers met 1 plek beschikbaar voor het redden van een groot talent van een botje.

De selectie tegen Polen zal pas bestaan uit 12 of 13 spelers. Polen is beter dan wij zijn. Een stuk beter. En ze hosten het tournament. Oftewel don't get your hopes up voor deze wedstrijd. Het is een eerste kans om onze jongens in actie te zien maar de focus ligt op latere wedstrijden. Kwalificatie voor de 2e ronde zal moeilijk worden maar we gaan kijken wat we kunnen bewerkstelligen.

In de Oranjeboven federatie zal ik meer informatie over de spelers in de selectie geven. Op het openbare forum wil ik deze informatie niet uitdelen. Wel kunnen Nederlanders zonder supporter mij mailen wanneer ze meer informatie willen over de selectie.

De nieuwe 18-jarigen

Ondertussen zijn alle talenten gescout en ingevoerd in bestanden. Drie managers hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in het begeleiden van deze nieuwe generatie. Ik zal hen dan ook volledig in charge laten over het verdelen van deze spelers onderling en het begeleiden ervan.

Het gaat om JeroenderBar, Orgullo en Primoss. Alle 3 zijn gemaild en krijgen toegang tot de databestanden. Heel fijn dat jullie je tijd hierin willen stoppen!

Last edited by Tesse at 1/4/2014 6:42:29 AM

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
11
253705.2 in reply to 253705.1
Date: 1/4/2014 6:38:21 AM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos

Ondertussen zijn alle talenten gescout en ingevoerd in bestanden. Drie managers hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in het begeleiden van deze nieuwe generatie. Ik zal hen dan ook volledig in charge laten over het verdelen van deze spelers onderling en het begeleiden ervan.

Het gaat om JeroenderBar, Peja en Primoss. Alle 3 zijn gemaild en krijgen toegang tot de databestanden. Heel fijn dat jullie je tijd hierin willen stoppen!

Ik neem aan dat je mij bedoeld ipv ?

Voor de andere heren. Is het een idee dat ik bij een derde van de spelers mijn naam zet en deze ga benaderen. En dat jullie hetzelfde doen ?

Last edited by LA-Orgullo at 1/4/2014 6:38:51 AM

This Post:
00
253705.3 in reply to 253705.2
Date: 1/4/2014 6:45:17 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
537537
Second Team:
The Milk
Klopt. Peja helpt vooral met het U21 team en kan zo nodig ondersteunen volgens mij bij spelersbegeleiding.

Jeroen is op vakantie maar als ik me ermee mag bemoeien zou ik de verdeling ook op basis van positie maken zodat je per persoon een goed overzicht hebt van bijvoorbeeld de potentiele Big men, Guards of Forwards bijvoorbeeld. Die indeling is nu nog het beste te maken op lengte en startskills en afhankelijk van trainingsplannen kan het dan natuurlijk zijn dat het ipv een forward toch een guard wordt bijvoorbeeld.

This Post:
00
253705.4 in reply to 253705.3
Date: 1/4/2014 7:03:11 AM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Ok dan ga ik beginnen met de guard, sluit mooi aan bij mijn trainees.

Ik zal in eerste instantie de mannen t/m 1.90 (of zie je dat anders voor guards?) aanschrijven. Herverdeling na reactie van de manager en traininsplannen kan natuurlijk altijd.

Last edited by LA-Orgullo at 1/4/2014 7:03:40 AM

From: Ruaidri
This Post:
00
253705.5 in reply to 253705.4
Date: 1/4/2014 7:27:31 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ik zou drie groepen verdelen. Vooral op skills in eerste instantie dan eventueel herschikken na overleg over trainingsplan.

Groepen: guards, inside, all-round.

Iedere speler voor U21 moet natuurlijk gedeeltelijk all-round zijn, maar ik zag vooral bij de 20jarige van dit seizoen een aantal spelers staan die je echt als all-round kan kwalificeren.
All-round kan je in mijn ogen pas op indelen als je trainingsplan weet.
Dus je kan nu er 1 met vakantie is, goed beginnen met guards en insiders en dan als je wat meer weet, spelers in de groep all-round schuiven.

Mijn idee, voel je niet bezwaard om het anders te doen.
Belangrijkste is dat jullie dingen doen in overleg en met een gedachte!

Veel succes allemaal.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
253705.6 in reply to 253705.4
Date: 1/4/2014 8:01:16 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
537537
Second Team:
The Milk
In dat geval kan je de spelers van 1.93m ook gelijk meepakken. Die zitten grotendeels ook wel aardig in de guardskills. Alleen Bierman lijkt me door zijn startskills zeker meer inside van 1.93m.

Herverdeling kan je ook later nog verder maken met elkaar. Je zou ook nog apart iemand kunnen zetten op de MVP+ers omdat hier ook een nog wat langere termijnvisie bij kan komen kijken.

From: Arsjitekt

This Post:
11
253705.7 in reply to 253705.1
Date: 1/6/2014 8:25:50 AM
Overall Posts Rated:
204204
Ik wil je hierbij heel veel succes wensen met bouwen aan een nieuw onder 21 team. Uiteraard ook gefeliciteerd met je uitverkiezing!

Je mag altijd bij me aankloppen als je vragen hebt of een klankbord wil. Al denk ik dat je het prima gaat doen.

Veel succes!!

From: primoss

This Post:
00
253705.8 in reply to 253705.6
Date: 1/6/2014 10:04:50 AM
Overall Posts Rated:
408408
Ik heb ook inmiddels wat managers aangeschreven,degene die ik een bericht heb verstuurd ,staat inmiddels op de lijst mijn manager naam achter.
Ik heb ook voor de zekerheid Jeroen en Orgullo de namen via BBmail door gegeven,zodat ze niet nog een bericht zullen gaan krijgen:).

Oops,ik heb de bovenstaande berichten eigenlijk nu pas gelezen ,het indelen van groepen enzo.
Maar dat zal toch niet zo'n heel groot probleem zijn denk ik,uiteindelijk moeten ze toch allemaal benadert worden.
Sorry hiervoor:)

Last edited by primoss at 1/6/2014 10:14:31 AM

This Post:
00
253705.10 in reply to 253705.9
Date: 1/13/2014 2:37:37 PM
Overall Posts Rated:
408408
Hele keurige overwinning met 11 op 15 3 punters voor Overdijk,en mijn speler Wietse Holst met 7 AST.
Die verder denk ik een hele nuttige heeft gespeeld en een beetje een saaie wedstrijd heeft gespeeld met slechts 2 schoten over 42 minuten.

From: Peja

This Post:
00
253705.11 in reply to 253705.10
Date: 1/13/2014 2:59:25 PM
Los GansoS
II.1
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
Saai maar efficient!!