Selectieupdate, getemperde verwachtingen en begeleiding van jonge talentenZoals al eerder aangegeven wordt ik deze periode bijgestaand door JeroenderBar en Peja. De selectie die ik hieronder beschrijf zal mede met input van hen nog verder aangevuld worden. Verder ben ik nu naast hen al dank aan meerdere personen verschuldigd die mij al heel goed hebben geholpen in deze eerste drukke week (Oranjeman, Ruaidri, Kalebam, Arsjitekt en Orgullo).
De selectieHet aanbod van de huidige 21-jarigen valt behoorlijk tegen. Dit betekent dat een matig getrainde speler als mijn eigen Ido Kruijenaar (toch regelmatig minuten misgelopen) opeens nog steeds een kanshebber voor het team is. Dit betekent echter ook dat goede 20-jarigen ook al een kans hebben om een bijdrage te leveren aan het huidige team en volgend seizoen tot de betere spelers zullen behoren. Omdat de nummer 14 tot 24 van potentiële spelers niet heel ver uit elkaar liggen overleg ik nog even verder met mijn assistenten en wacht ik het contact met de eigenaren van de spelers af. De selectie zal dus langzaam aangevuld worden tot 17 spelers met 1 plek beschikbaar voor het redden van een groot talent van een botje.
De selectie tegen Polen zal pas bestaan uit 12 of 13 spelers. Polen is beter dan wij zijn. Een stuk beter. En ze hosten het tournament. Oftewel
don't get your hopes up voor deze wedstrijd

. Het is een eerste kans om onze jongens in actie te zien maar de focus ligt op latere wedstrijden. Kwalificatie voor de 2e ronde zal moeilijk worden maar we gaan kijken wat we kunnen bewerkstelligen.
In de Oranjeboven federatie zal ik meer informatie over de spelers in de selectie geven. Op het openbare forum wil ik deze informatie niet uitdelen. Wel kunnen Nederlanders zonder supporter mij mailen wanneer ze meer informatie willen over de selectie.
De nieuwe 18-jarigenOndertussen zijn alle talenten gescout en ingevoerd in bestanden. Drie managers hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in het begeleiden van deze nieuwe generatie. Ik zal hen dan ook volledig in charge laten over het verdelen van deze spelers onderling en het begeleiden ervan.
Het gaat om JeroenderBar, Orgullo en Primoss. Alle 3 zijn gemaild en krijgen toegang tot de databestanden. Heel fijn dat jullie je tijd hierin willen stoppen!
Last edited by Tesse at 1/4/2014 6:42:29 AM
Crunchy! If you eat fast enough