BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Stel dat 2de team...

Stel dat 2de team...

Set priority
Show messages by
This Post:
22
254294.1
Date: 1/17/2014 5:16:41 PM
Overall Posts Rated:
284284
Stel nou dat het 2de team idee zijn doorgang vind. Dan mag iedereen zelf kiezen in welk land dat 2de team wordt geplaatst.

De meesten hebben nu al wel een voorkeur welk land dat gaat worden.

Nu ben ik benieuwd of er managers zijn die het leuk vinden om in een cluppie naar hetzelfde land willen gaan. Kan leuke extra fun opleveren wanneer alle managers bijvoorbeeld afspreken om alles op top draften en trainen van je eigen draftee om een leuke prestatie neer te zetten met een land die wel wat extra hulp kan gebruiken.. Ik denk nu huge, maar we zouden zelfs een fed kunnen opzetten en reclame kunnen maken op engelse fora met het verzoek naar managers uit het buitenland om dat land wat wij kiezen ook te joinen en ons team ook aan te vullen.. Onze teamnamen allemaal met iets wat ook in de federatie naam terugkomt om de federatie te mogen joinen. Soort van BB-clan... Geen idee of dit mag binnen BB maar zo op het eerste oog zou ik niet weten waarom niet..

Een andere optie zou zijn om met zijn allen in Belgie en dan middels goede afspraken toezeggen dat we bij elkaars land toppers kweken.

Of met zn allen bij 3point in Ierland en daar knallen..

Of ieders voor zich...

Wie heeft nog meer ideen om hier iets leuks mee te doen.

Interesse in zoiets, plaats ff een bericht of pm

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
254294.2 in reply to 254294.1
Date: 1/17/2014 5:47:13 PM
Overall Posts Rated:
284284
Stel nou dat het 2de team doorgaat waarom gaan wij niet nu al een campagne voeren om ons land te joinen? Hoeveel managers zijn er wel niet die momenteel er al over na zitten te denken om een klein leuk land te joinen waar je competitief kan spelen met uitdaging en ook een goede kans op Pro A en snelle kans op een U21 speler..

Moeten wij toch gebruik van maken om een sterkere comp te krijgen met dus meer draftees van eigen bodem..

We hoeven niet zozeer ons trainingsbeleid kenbaar te maken, maar we kunnen onze serieuze kijk op trainen/NT etc wel kenbaar maken en dat we als land dolgraag serieuze managers willen toevoegen aan ons land om iets moois te creeeren

Overal gaan er (als het plan zijn doorgang vind) managers bijkomen uit andere landen. Als het dan toch gaat gebeuren en we willen er als land een voordeel uit halen dan gaat het goed helpen om als eerst bekend te maken dat serieuze managers hier mogen aansluiten. Als we dat balletje goed aan het rollen krijgen kunnen we in een korte tijd heel wat extra draftees verwachten.. En we hebben nu al genoeg top managers die wel willen trainen van een echte toekomstige topper/NT'er maar die zijn er niet..

Last edited by Maupster at 1/17/2014 5:55:35 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
11
254294.4 in reply to 254294.3
Date: 1/18/2014 9:06:44 AM
Overall Posts Rated:
2828
Als ik zou mogen kiezen, zal ik waarschijnlijk bij een land komen bij een land wat bijna geen manager activiteit heeft. Waarom een goed land alleen maar beter maken? Het is leuker om de kleine landen wat meer kwaliteit te geven door onze activiteit, wat de strijd op internationaal vlak ook interessanter maakt.

This Post:
00
254294.6 in reply to 254294.5
Date: 1/18/2014 11:44:16 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Dat is niet mogelijk. Je kan geen spelers uit het land van de 1e account kopen/trainen.

This Post:
00
254294.7 in reply to 254294.6
Date: 1/18/2014 1:08:21 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik heb me wat ingelezen over dit onderwerp op het Engelstalige forum,en er is nog niet veel duidelijk over dit.
-Het is nog niet zeker of jezelf kunt bepalen voor welk land je 2e team gaat uitkomen,er is misschien sprake dat je word ingedeeld in een klein BB land zodat daar wat meer competitie ontstaat.
-Het is zelfs misschien zo dat er een aparte competitie voor de 2e teams kan ontstaan.
BB doet op dit moment weinig mededelingen over hoe en wat,denk dat ze eerts gaan kijken of er aninimo voor dit plan is ,daarna zullen denk ik met definitieve richtlijnen komen denk ik zo..

This Post:
11
254294.8 in reply to 254294.7
Date: 1/18/2014 3:25:32 PM
Overall Posts Rated:
328328
Ik vind het een geweldig idee Maup! Indien mogelijk doe ik mee.

Primos, ik denk niet dat ALS er 2e teams komen er een aparte competitie wordt gemaakt. Degenen die voor 2e teams zijn, zijn in grote meerderheid tegen een aparte competitie voor 2e teams. Hierdoor zou het animo voor tweede teams juist weer wegvallen en dat willen ze niet.

This Post:
00
254294.9 in reply to 254294.8
Date: 1/18/2014 3:47:04 PM
Overall Posts Rated:
408408
Nee ik verwacht ook niet dat er een aparte competitie zal worden gemaakt
Maar er komen heel wat verschillende ideeen voorbij waar dit er 1 van is,BB zal waarschijnlijk in hun ogen de beste eruit halen,en wat makkelijk is in te passen ...

This Post:
00
254294.10 in reply to 254294.9
Date: 1/18/2014 5:01:46 PM
Overall Posts Rated:
328328
Ja precies, ik ben benieuwd en hoop dat ze snel de knoop doorhakken en duidelijkheid geven

From: Finkie

This Post:
33
254294.11 in reply to 254294.10
Date: 1/19/2014 10:01:47 AM
Overall Posts Rated:
3838
Precies wat ik al dacht! Ik ga sowieso voor onze buren denk ik, geen taalbarrière en toch ook in de buurt. Kan er wel mee leven om de Belgen een handje te helpen met hun NT. Zou leuk... eh, plezant zijn, als zij dit ook binnen Nederland zouden doen! Misschien even een keer de Vlaamse fora crashen? =)