Stel nou dat het 2de team idee zijn doorgang vind. Dan mag iedereen zelf kiezen in welk land dat 2de team wordt geplaatst.
De meesten hebben nu al wel een voorkeur welk land dat gaat worden.
Nu ben ik benieuwd of er managers zijn die het leuk vinden om in een cluppie naar hetzelfde land willen gaan. Kan leuke extra fun opleveren wanneer alle managers bijvoorbeeld afspreken om alles op top draften en trainen van je eigen draftee om een leuke prestatie neer te zetten met een land die wel wat extra hulp kan gebruiken.. Ik denk nu huge, maar we zouden zelfs een fed kunnen opzetten en reclame kunnen maken op engelse fora met het verzoek naar managers uit het buitenland om dat land wat wij kiezen ook te joinen en ons team ook aan te vullen.. Onze teamnamen allemaal met iets wat ook in de federatie naam terugkomt om de federatie te mogen joinen. Soort van BB-clan... Geen idee of dit mag binnen BB maar zo op het eerste oog zou ik niet weten waarom niet..
Een andere optie zou zijn om met zijn allen in Belgie en dan middels goede afspraken toezeggen dat we bij elkaars land toppers kweken.
Of met zn allen bij 3point in Ierland en daar knallen..
Of ieders voor zich...
Wie heeft nog meer ideen om hier iets leuks mee te doen.
Interesse in zoiets, plaats ff een bericht of pm
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info