Hallo Belgische managers,
Misschien is het een beetje raar,dat ik als Nederlander op jullie forum een nieuw topic aanmaak,maar dit heeft een rede.Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de mogelijkheid aanwezig dat supporters van BB,misschien een 2e team kunnen gaan beheren,niets op dit moment zeker.Hier op het Nederlandse forum is dit toch wel een onderwerp wat redelijk leeft,de vragen die bij managers opkomen zijn o.a. waar zou je het 2e team graag willen opstarten.
Welnu is er hier ook een beetje een discussie op gang gekomen om een soort samenwerking op te starten met onze zuider-buren.Er zijn wat managers die graag in Belgie het 2e team willen opstarten ,met als doel om jullie talenten die voortkomen uit jullie draft te trainen ,om te beginnen richting U21.Het zou natuurlijk ook leuk zijn als er hier ook supporters zijn,die in Nederland hun 2e team zouden gaan opstarten,zodat ook onze talenten die uit draft komen ,ook goed terecht zullen komen.Zodat we als "'kleine BB landen"'misschien toch wat meer aansluiting kunnen vinden met de betere landen op BB gebied.Dus om een lang verhaal kort te maken ,kunnen we elkaar op die manier helpen,mits jullie hier iets in zien natuurlijk.Wij zien uiteraard ook graag dat Waalse managers hierover willen nadenken,alleen is mijn Frans niet goed genoeg om dit te vertalen,en ik geen idee heb of dit bericht op een goede manier zal worden vertaald als ik het door een vertalingsmachine gooi.Maar wat ons betreft is elke manager van harte welkom!
Ik heb ook maar een poll er bij gedaan om zo een idee te krijgen of jullie hier iets in zien.
PS mocht er een manager zijn die dit bericht globaal in het Frans wil vertalen ,zou ik dat zeer waarderen..
Poll:
Zou je in Nederland je 2e team willen opstarten?