BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hene10
This Post:
33
256576.2 in reply to 256576.1
Date: 4/2/2014 2:43:45 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22142214
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Utopian starttaaminen hiukka myöhästytti vaalipuhetta, mutta täällä sitä vaihteeksi ollaan.

Omien laskujen mukaan 10 kautta on nyt täynnä, ja kivaa on ollut, ja oikeastaan kivemmaksi tämä on kokoajan viimeaikoina muuttunut, kun joukkue on paremmassa iskussa kun ikinä aiemmin minun ollessa joukkueen peräsimessä.

Joukkue on menestynytkin ihan kivasti, kun kauden 25 EM-Kisoissa mentiin jatkolohkoon ja lohdutusturnauksessa puolivälieriin. Mutta menestyksen nälkä on kasvanut syödessä.

Alkavien EM-Kisojenkin alkulohkot on arvottu, ja tällä kertaa vastus on aika kova. Tshekki lienee vie ykköspaikan, mutta sen jälkeen on tasaista. Kakkospaikka on otettavissa. Pahimmat kilpailijat suomelle kakkossijasta ovat Venäjä (jolle olisi nyt meidän vuoro juottaa sitä kalkkia), Sveitsi ja Romania.

Tässä nyt ensitunnelmat, jos jotakuta kiinnostaa keskustella, jatketaan toisessa puussa.

Äänestysintoa!

From: emppu10
This Post:
22
256576.3 in reply to 256576.2
Date: 4/2/2014 7:32:23 AM
Overall Posts Rated:
4141
Moi. Minä täällä taas kuten kolmena edellis kaudellakin :D en usko kauheena että pääsen maajoukkueen peräsimeen vielä moneen kauteen mutta kannattaa aina yrittää :) eli seurailen aika paljon millasia pelaajia suomen maajoukkueessa on niin u21 kuin aikuistenkin maajoukkueen. Eli siitä on tietoa minkä laista sakkia tuonne joukkueeseen tarvittaisiin. Tavoitteenani olisi jatkaa siitä mihin ollaan päästy eli ylöspäin kohti kirkkainta kärkeä. Kyllä hene on tehnyt hienoa työtä maajoukkueen eteen kuin myös pelaajien omistajat. Ite olen sitä mieltä että hene ansaitsee edhottomasti lisää kausia suomen peräsimessä :) tietenkin haluaisin myls että minä joskus vielä pääsisin manageriksi maajoukkueeseen. Ehkä joku päivä olenkin tietoa pitäisi enemmän kartottaa takaraivoon...

Kiitos jos äänestät minua :)