BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Voor/nabeschouwingen

Voor/nabeschouwingen

Set priority
Show messages by
This Post:
44
258698.1
Date: 5/6/2014 7:26:30 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14261426
Ik denk ik neem wat initiatief en doe een voorbeschouwing voor een clash in de II.3. De 2 nummers 1, Palme Boys en Seventynickers gaan head to head vanavond!

Topspelers
Palme Boys: Giovanni Roccari, PF (66k); Faustino Torto, SG (64k); Julián La Vega, C (64k)
Seventynickers: Bas Hilgers, PG (123k); Jon Bes, PF (97k); Jakša Škalec, PF (61k)

Blessures/vormen
Palme Boys mist de starting PG in Cirilo Peñafiel (49k) die naar schatting nog een week geblesseerd is. Verder heeft Palme Boys sterke vormen, echter heeft Seventynickers ook sterke en enkele uitstekende vormen, waaronder Bas Hilgers en Jakša Škalec.

Planning
Palme Boys heeft zaterdag op volle toeren moeten draaien tegen DonarGroningen, maar heeft daarentegen een makkelijke bekerwedstrijd tegen een IIIde klasser op donderdag. Ik verwacht dat hij gewoon de normale selectie zal gebruiken.
Seventynickers heeft zaterdag tegen Tall Trees zijn topspeler Bas Hilgers een dagje rust gegeven, maar heeft nog een zware bekerwedstrijd tegen Veen United voor de boeg (voorbeschouwing in het Beker topic). Ik vermoed dat ook Seventynickers de gebruikelijke selectie gaat inzetten, en wellicht de extra minuten voor lief neemt met 2 middenmoters op het programma volgende week.

Tactiek
Palme Boys is lekker standaard en voorspelbaar en heeft louter Base Offense/M2M gespeeld. Seventynickers gebruikt voornamelijk RnG, maar wisselt ook nog wel eens af met Patient en Look Inside, wat voorspellen riskant maakt. Beide teams zijn echter erg gebalanceerd, waar Palme Boys vooral efficiënt is en Seventynickers een sterke nadruk op defense legt.

Voorspelling
Ik denk dat Seventynickers met de overwinning aan de haal gaat met voordelen van thuis spelen, betere vormen/geen blessure en Game Day Preparation. Er is een kans dat hij toch besluit om vormen te bewaken en zich op de beker gaat richten, maar ik acht die kans vrij klein.

This Post:
00
258698.2 in reply to 258698.1
Date: 5/6/2014 12:09:57 PM
Overall Posts Rated:
284284
Je kan slechts eenmaal per 12 uur een bericht van dezelfde persoon beoordelen.

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info