Ok då är lottningen klar...
Georgien - Har ett flertal nyckelspelare över 32år, så erfarna men kanske lite på nedgång. Relativt bra ändå så vi kan nog inte ta det för lätt.
Rumänien - Svårbedömt men ser starkare ut inside. Såpass att de har sparkat ut SBBLs ledande scorer faktiskt (Cazan från Lokomotiv Storklint). Ser ut som svåraste matchen för oss, dessutom bortaplan.
Puerto Rico - Del Arroyo är en best, så jag hade gärna haft Killmar att tillgå men den eran är nog över och Vingren får väl låtsas vara center igen. På guardsidan är vi starkare.
Costa Rica - Måste vi slå också.
Indien - jämnstarka med oss. Har sett ett par av deras spelare på transfern tidigare och de är generellt sätt inga mono-monster utan har lite mer tanke bakom, vilket alltid gör det svårare att hitta nån lucka. Har dock dålig bredd, precis som vi..
Bahamas - Pina Colada och vi tar ut den i förskott tror jag...
Slutsats : Ganska snäll lottning, men har vi bra nog lag (och coach för den delen) att gå vidare?
Vill även uppmana till att hålla bra form och sluta inte träna era gubbar! (fick en syrlig kommentar av Tysklands coach ang att min nyinköpta 31åring inte får så mycket träning :)
/ruff