Alltid tråkigt när veteraner slutar, samtidigt är det ju bara ett spel och förr eller senare tröttnar man alltid. Hoppas du hittar något annat kul att göra med din tid. Jag kan tycka att BB (till skillnad från ex HT) är svårare att sköta bara lite grann med ena handen, men ett stort framsteg är gjort nu: den automatiska träningsmatchfinnaren som man får som supporter (även om jag kan tycka att den borde vara fri för alla.)
I HT har jag dessutom foxtrick som automatiskt addar mig i den träningspoolen varje vecka, så jag behöver aldrig boka träningsmatch själv, vilket är jätteskönt. Träningen snurrar på mer eller mindre av sig själv och jag som manager behöver bara välja vad jag ska träna och när (dvs tar bort det tråkiga och jag kan fokusera på strategi och taktik, vilket iaf för mig är det roliga.) Önskar att BB gick ännu mer åt det hållet, dvs att automatisera de "tråkiga" delarna. Har alltid hatat att boka träningsmatcher, vilket för mig alltid tagit ett stor bit ur nöjet att träna spelare (iom att jag ofta glömmer boka träningsmatch.)