De start in mijn B3 serie is zeer goed begonnen,gisteren de 4e winst kunnen pakken.En wederom heb ik geen echte gunstige loting,inmiddels heb ik 2 top 50 teams ,met de staart tussen de benen naar huis gestuurd

.Maar we zijn pas halfweg en er staan eigenlijk nog 4 lastige teams die mijn pad gaan kruisen.Om de laatste 32 te halen mag ik slechts 1 wedstrijd verliezen,en dat is een hele zware opgave.
De volgend wedstrijd (Lightning Ravens 83 op de WR),dacht ik dat deze wel te pakken zou zijn toen ik de loting zag.Maar ik zat gisteren zijn selectie te bekijken,hij heeft denk ik een zeer gebalanceerd team,zijn hoogste salaris is een 150k center.Maar daarnaast heeft hij zeer sterke backups,die weleens de doorslag zouden kunnen geven.Een vrij jonge selectie ,dus ik denk dat hij net als ik spelers training geeft,waardoor zijn vormen niet allemaal uitstekend zijn.Wat wel in mijn voordeel is dat ik tegen hem thuis mag spelen,en misschien is dat wel mijn redding.
De week erop speel ik een uitwedstrijd tegen tatattallfella nummer 18,deze wedstrijd heb ik ingecalculeerd als een verlies partij ,allemaal 30+ spelers met allemaal starters die boven de 100k zitten en een manager die alleen maar vorm traint,lijkt me totaal niet haalbaar.
Dan krijg ik nog Hopelessly addicted (16) thuis ,die in mijn ogen niet zo sterk is als de nummer 18,en zie daar wel kansen om de winst te grijpen.
Tot slot een uitwedstrijd tegen Beshine (47),waar ik ook wel kansen zie,maar wat denk ik wel een dubbeltje op zijn kant gaat worden.
Maar eerst maar eens thuis winnen van Lightning Ravens, beschouw dit als een sleutel-wedstrijd als het gaat om nog kans te maken om bij de laatste 32 te komen. Mocht dit niet lukken dan is het B3 seizoen voorbij. Zal een een spannende wedstrijd worden.
Last edited by primoss at 2/19/2015 5:45:48 AM