BuzzerBeater Forums

BB Nederland > B3 seizoen

B3 seizoen

Set priority
Show messages by
From: primoss
This Post:
22
267925.1
Date: 2/19/2015 5:30:35 AM
Overall Posts Rated:
408408
De start in mijn B3 serie is zeer goed begonnen,gisteren de 4e winst kunnen pakken.En wederom heb ik geen echte gunstige loting,inmiddels heb ik 2 top 50 teams ,met de staart tussen de benen naar huis gestuurd .Maar we zijn pas halfweg en er staan eigenlijk nog 4 lastige teams die mijn pad gaan kruisen.Om de laatste 32 te halen mag ik slechts 1 wedstrijd verliezen,en dat is een hele zware opgave.

De volgend wedstrijd (Lightning Ravens 83 op de WR),dacht ik dat deze wel te pakken zou zijn toen ik de loting zag.Maar ik zat gisteren zijn selectie te bekijken,hij heeft denk ik een zeer gebalanceerd team,zijn hoogste salaris is een 150k center.Maar daarnaast heeft hij zeer sterke backups,die weleens de doorslag zouden kunnen geven.Een vrij jonge selectie ,dus ik denk dat hij net als ik spelers training geeft,waardoor zijn vormen niet allemaal uitstekend zijn.Wat wel in mijn voordeel is dat ik tegen hem thuis mag spelen,en misschien is dat wel mijn redding.

De week erop speel ik een uitwedstrijd tegen tatattallfella nummer 18,deze wedstrijd heb ik ingecalculeerd als een verlies partij ,allemaal 30+ spelers met allemaal starters die boven de 100k zitten en een manager die alleen maar vorm traint,lijkt me totaal niet haalbaar.

Dan krijg ik nog Hopelessly addicted (16) thuis ,die in mijn ogen niet zo sterk is als de nummer 18,en zie daar wel kansen om de winst te grijpen.

Tot slot een uitwedstrijd tegen Beshine (47),waar ik ook wel kansen zie,maar wat denk ik wel een dubbeltje op zijn kant gaat worden.

Maar eerst maar eens thuis winnen van Lightning Ravens, beschouw dit als een sleutel-wedstrijd als het gaat om nog kans te maken om bij de laatste 32 te komen. Mocht dit niet lukken dan is het B3 seizoen voorbij. Zal een een spannende wedstrijd worden.

Last edited by primoss at 2/19/2015 5:45:48 AM

This Post:
00
267925.3 in reply to 267925.1
Date: 2/19/2015 7:44:02 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ik zag het ja, mooie prestatie nu al! We doen het goed als kikkerlandje in BB :P Succes verder!

This Post:
00
267925.4 in reply to 267925.1
Date: 2/19/2015 11:53:24 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Heel veel succes! Leuk om je bespiegelingen te lezen

This Post:
00
267925.5 in reply to 267925.4
Date: 2/25/2015 2:56:42 PM
Overall Posts Rated:
408408
Dat het een moeilijke wedstrijd zou worden ,tsjaa dat wist ik wel.
Maar dat ik zelfs in eigen huis compleet wordt weggeblazen ,en als figurant heb gefungeerd .
Dat komt eigenlijk wel hard aan,had verwacht dat het een stuk dichter bij elkaar zou liggen,want hij miste ook nog een SG van ergens in de 90k.Dit team is wel ijzersterk,ben ook erg benieuwd waar het bij hem zal eindigen in B3.Het lijkt niet zo'n heel sterk team zo op het eerste oog,maar schijn bedriegt .
Ik denk dat ook de echte topteams in B3 ,hier toch wel zijn handjes aan vol heeft.Hij heeft echt een zeer compleet team,waar ik eigenlijk best wel jaloers op ben:)
Nu maar weer vooruit kijken en hopen op een wonder volgende week,tegen een tegenstander die ik als het sterkste team had ingeschat.Ik kan me nauwelijks voorstellen dat daar wat te halen valt .

This Post:
11
267925.6 in reply to 267925.5
Date: 3/4/2015 3:56:36 PM
Overall Posts Rated:
408408
De wonderen zijn gelukkig nog niet de wereld uit,heb toch een hele lastige uit-wedstrijd weten te winnen.
Waar ik totaal geen hoop op had,zeker omdat ook nog mijn C uit de wedstrijd werd gekegeld door zijn directe tegenstander.Hierdoor kwam Karreman na 19 minuten in het veld met een salaris van nog geen 30k te staan tegenover een Engels NT speler van bijna 200k.Werkelijk ik gaf geen cent meer voor mijn kansen,en toch nog gewonnen.
den Hamer was geweldig op dreef met 29 punten/10 reb/5AST/ en 4 BLK
Ook Grubor deed het goed met een FG van 10-21.
Maar eigenlijk was mijn nieuwe aankoop Skawarek ( PG ) voor mij toch wel de grote man,hij gaf niet alleen wat AST ,maar pakte ook nog eens 14 REB en was hiermee top rebounder van mijn team!! Best wel bizar dat dat mogelijk is tegen zo'n ploeg.Is toch wel lekker om een guard te hebben die ook nog eens goed kan rebounden,dat is zeker een extra wapen. Hij koste me een paar centen,maar dan heb je ook wat

Nu is het nog steeds mogelijk om de laatste 32 te halen,met nog 2 wedstrijden te gaan.

This Post:
00
267925.8 in reply to 267925.7
Date: 3/11/2015 7:43:07 PM
Overall Posts Rated:
408408
Vanavond weer een lekkere overwinning geboekt op de nummer 22 van de wereld.
Het ging eigenlijk redelijk simpel,hij miste een SG vanwege een blessure en was daardoor niet in staat om er een echte wedstrijd van te maken.Mijn starters werden na een half uurtje naar de kant gehaald ,en zelfs met mijn backups kwam de overwinning niet meer in gevaar.

Volgende week de laatste wedstrijd van de poule fase , uit tegen O-Beshimi (36).Wat een echt veteranen team is met spelers die al dik in 30 zijn.Die al wat drops hebben gehad dit seizoen,waardoor het salaris wat ze hebben ,niet meer accuraat zijn.Er zit in zijn selectie nog een oud DBA speler PG Ponomarenko die enkele seizoenen geleden bij Barkleys speelde,en toen speelde zijn broer op de C positie voor dit team.
Op dit moment heeft hij een blessure ,verwacht dat hij volgende week wel fit zal zijn.Maar zijn vorm zal nog wel zakken ,want ik denk niet dat hij morgen nog in actie kan komen.Hij staat trouwens op dit moment ook op de TL,dus ik ben op de hoogte van zijn kwaliteiten.Ik heb goede hoop op een positief resultaat,ondanks dat de vormen bij hem altijd goed zijn,want dat zal wel het enige zijn wat hij traint.