BuzzerBeater Forums

BB Sverige > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: rufferto

This Post:
00
269274.3 in reply to 269274.2
Date: 4/29/2015 3:32:32 AM
Ratu BK
SBBL
Overall Posts Rated:
200200
Postade ju i säsongstråden att jag kunde steppa ner men registrerar mig iaf så att det inte blir nån random jeppe som inte gör något alls... men har vi en vettigare kandidat med mer tid än mig så kör vi hellre på det tycker jag.

This Post:
00
269274.5 in reply to 269274.3
Date: 4/29/2015 4:39:31 AM
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Antar du har en lista med de spelarna som närmast kandiderar till landslaget vilket gör det lättsammare för en eventuell ersättare. För egen del är det inte aktuellt att kandidera så tycker det är jättebra att du är redo fortsätta om ingen annan anmäler sitt intresse. Lägger även min röst på dig för att minska risken att någon tar över utan att ha visat intresse kring det.

This Post:
00
269274.6 in reply to 269274.5
Date: 4/29/2015 5:53:05 AM
Ratu BK
SBBL
Overall Posts Rated:
200200
...Jag hade en sån lista iaf, innan jag flyttade till Schweiz. Nu har jag istället en väldigt kort lista, bara 20 spelare så det blir till att ut och scouta lite. Folk hör ju av sig också med spelare, oftast är det inte alls aktuellt men häromdagen dök det tex upp en nygammal intressant SF som hade fortsatt utvecklas (ytterligare en, vad händer??). När jag började med LL så var det vår svagaste position, nu är det ärligt talat tvärt om. Nu behöver vi en eller två riktigt lönetunga monster under korgarna, men det är ju inte så attraktivt att vara sig träna eller äga så vi får nöja oss med hybridmonster som Sandbom etc.