BuzzerBeater Forums

BB Sverige > U21

U21

Set priority
Show messages by
This Post:
00
271585.1
Date: 7/21/2015 4:14:46 AM
Pipa Warriors
SBBL
Overall Posts Rated:
8686
Second Team:
Pipa Organics
Hej

Tyvärr har U21 liksom hela mitt BB spelandet gått ned på sparlåga. Trots det var vi inte speciellt långt borta att ta oss vidare i tröstturneringen.

Vi har en spännande årgång på gång, med många intressanta 19-20 åringar, och med den nya databasen som är uppsatt så finns alla möjligheter att göra något riktigt bra kommande 2 säsonger.

Med det sagt så tänkte jag förvarna om att jag inte kommer ställa upp igen, misskött uppdraget väldeliga, och hoppas någon annan har drivet och suget att förvalta kommande generationer. Krävs inte speciellt mycket jobb, skulle säga att runt 4-6h innan kvalet sätter igång för att scouta från NT scout och sen lägga in i databasen, samt nån halvtimme varje vecka att sätta upp laget, kolla form på de strax utanför, och svara på lite mejl räcker alldeles förträffligt.

Så, ta en fundering kring om du är sugen, inga förkunskaper behövs o jag kommer hjälpa er igång med alla frågetecken ni har om någon skulle ta över som inte haft hand om det tidigare.

This Post:
00
271585.2 in reply to 271585.1
Date: 7/22/2015 2:08:16 AM
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Att ta hand om U21 är rätt skoj så jag hoppas någon är villig att ta sig an uppdraget. Om ingen dyker upp som frivillig ska jag ta mig en allvarlig funderare om jag ska kandidera igen. Har ju en del rutin som förbundskapten, dock inte haft några större framgångar så finns garanterat någon som kan göra det bättre.

Har full förståelse för att Seppu inte riktigt hinner med trots att det inte är så väldans mycket arbete för att klara av en ok miniminivå.