BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
274443.2 in reply to 274443.1
Date: 11/11/2015 12:16:51 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
501501
Second Team:
South Dragons II
Ik zal eens een aftrap doen, erg rustig hier!

Aan alle kandidaten :
- Wat zijn jouw plannen qua interactie met de managers? Ik zou het leuk vinden als er meer voor- en nabeschouwingen gepost worden op het oranje boven forum (zoals bij u21 bijv).
- De vorige bondscoach heeft mijns inziens goed werk geleverd, maar wat zou jij anders gaan doen en waarom?

This Post:
11
274443.3 in reply to 274443.2
Date: 11/11/2015 3:10:20 PM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14021402
Goede vragen, wat ik daaraan wil toevoegen is hoe denken de coachen over de spelersontwikkeling? Zijn daar nog visies over, wellicht in combinatie met de U21 ontwikkeling?

En de voor/nabeschouwingen zijn leuk om te delen op het Nederlandse forum voor alle managers, zonder in te gaan op de specifieke skills/tactieken natuurlijk.

This Post:
22
274443.5 in reply to 274443.2
Date: 11/11/2015 4:39:54 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik ga zeker proberen om regelmatig voor/na beschouwingen doen van de wedstrijden,alleen wil ik zeker de voorbeschouwing doen op het Oranje Boven forum.
-Omdat het in mijn ogen te lastig is om dit op het open forum te plaatsen,ik ben daar wat voorzichtig mee,
de nabeschouwing kan wat mij betreft wel daar geplaatst worden.

-Wat ik anders zou doen ,alles valt of staat natuurlijk met de vormen van de spelers.
Maar ik verwacht dat ik in tegenstelling tot Ru,iets meer richt op spelers die wat meer allround zijn, zowel voor de guards en bigs.
Ik heb zelf een aantal seizoenen een team gehad,waar dat het geval was,en dat heeft toch wel tot de nodige successen geleid.Uiteraard was dat niveau van spelers wel een stukkie minder als het huidige NT.
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van bijvoorbeeld guards die de bovenste 6 skills tot aan zijn nek hebben vol getraind.

De vraag van Jeroen ,komt een beetje overeen met vraag 2 ,ik hou van spelers die multiskilled zijn.
Dus ik zou dit ook graag zien /aanraden bij de de jonge talenten die later het stokje dienen over te nemen van de oude garde.

This Post:
00
274443.6 in reply to 274443.5
Date: 11/11/2015 5:05:46 PM
FC Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Hebben jullie plannen om het nivo van het NT en misschien de Nederlandse Community op te schalen, en zo ja wat zijn jullie ideeën hierover ?

This Post:
11
274443.9 in reply to 274443.8
Date: 11/12/2015 6:22:06 AM
Overall Posts Rated:
8181
Een paar kritische vragen aan allemaal!

@Kalebam;

Je zit momenteel in de III, grotendeels door eigen keuze maar ook door een misgelopen promotie afgelopen seizoen. Ik heb de afgelopen 3 seizoenen het idee gehad dat je minder actief was geworden op het forum en dergelijke, wellicht heb je het persoonlijk wat drukker gehad en dus wat minder tijd om je team te managen? Dus eigenlijk is mijn vraag, verwacht je genoeg tijd te hebben om het NT goed te managen?

@Primoss

Hoe denk je dat het managen van een NT anders wordt dan het managen van je eigen team (of is het wellicht erg het zelfde)? Waar zie je mogelijkheden en uitdagingen? Je hebt zeer sterke prestaties neergezet met je eigen team alleen nog weinig ervaring op nationaal niveau, zie jij hier moeilijkheden tegemoet?

@CaptainTeemo

With these two other (Dutch) managers also running for the NT elections you have quite a bit of competition. Primoss also has a lot of experience in running a successful team. What do you think is your main "selling" point? What makes you a different/better pick than the other two candidates? And in addition, do you contemplate running for other NT teams as well or are you only aiming to become manager of the Dutch NT?

Bedankt voor jullie kandidatuur aan allen! :)

This Post:
00
274443.11 in reply to 274443.10
Date: 11/12/2015 10:34:02 AM
Overall Posts Rated:
2121
Mooi om te zien dat er een strijd aan de gang is. We willen overigens een goede volop gemotiveerde NT coach hebben.
Beide nederlandse kandidaten vind ik sterke punten hebben, goed om jullie beide visies te lezen.

Ik heb mijn keuze al wel gemaakt, deze manager ligt meer op een lijn met mijn denkwijze en de manier van het opleiden van spelers. Succes allemaal!

ps. leuk om te zien dat er ook een franse manager ons team wil coachen, echter zal mijn voorkeur altijd uitgaan naar een nederlandse manager zolang er een serieuze kandidaat is.