Ik ga zeker proberen om regelmatig voor/na beschouwingen doen van de wedstrijden,alleen wil ik zeker de voorbeschouwing doen op het Oranje Boven forum.
-Omdat het in mijn ogen te lastig is om dit op het open forum te plaatsen,ik ben daar wat voorzichtig mee,
de nabeschouwing kan wat mij betreft wel daar geplaatst worden.
-Wat ik anders zou doen ,alles valt of staat natuurlijk met de vormen van de spelers.
Maar ik verwacht dat ik in tegenstelling tot Ru,iets meer richt op spelers die wat meer allround zijn, zowel voor de guards en bigs.
Ik heb zelf een aantal seizoenen een team gehad,waar dat het geval was,en dat heeft toch wel tot de nodige successen geleid.Uiteraard was dat niveau van spelers wel een stukkie minder als het huidige NT.
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van bijvoorbeeld guards die de bovenste 6 skills tot aan zijn nek hebben vol getraind.
De vraag van Jeroen ,komt een beetje overeen met vraag 2 ,ik hou van spelers die multiskilled zijn.
Dus ik zou dit ook graag zien /aanraden bij de de jonge talenten die later het stokje dienen over te nemen van de oude garde.