Så går sæsonen snart igen, og det kan blive en rigtig spændende sæson.
Vores lodtrækning er egentlig god nok. Der kommer til at blive nogle rigtig spændende kampe, hvor det kan gå begge veje. for 2 sæsoner siden, ved sidste EM slutrunde, sluttede vi på 3.pladsen i gruppen med en 4-3 score. det er de 2 bedste fra gruppen der går videre, så vi var egentlig ikke tæt på at gå videre der.
Jeg vil sige at det nok kommer til at blive nogenlunde den samme scorer der vil være godkendt. vi er rigtig mange hold rimelig tæt på hinanden, og da flere af vores bærende spillere er kommet højt op i alderen, står vi overfor et valg, om de skal have en sidste sæson, eller om vi skal lave generationsskiftet nu. Så det kan gå begge veje, men med nogle gode resultater, kunne det være sjovt, hvis vi stadig har chancen for at gå videre inden de 2 sidste kampe :)
Holdet bliver udtaget i løbet af weekenden og de sidste mandag inden kampen.
første kamp er imod Luxembourg, som er en kamp som skal vindes uden de store problemer.
Jeg er gået igang med at skrive til dem med danske talenter, som har en chance for at nå landsholdet med den rigtige træning, og jeg håber meget at i vil svarer og gå i en dialog omkring spillerens træning, så han på et tidspunkt kan blive vores næste store chance :) Der må også meget gerne sendes updates til mig, når jeres talent stiger i skills.
Hvis der er nogen, som mener at de har en spiller som enten burde være på, eller kan komme til at ramme landsholdet, og i ikke har fået et brev fra mig i løbet af den næste uge, så skriv til mig, så ser vi på det.
Last edited by Hammerstrand at 11/19/2015 3:55:01 AM