Hej,
Jeg har villet skrive denne besked de sidste 2 måneder, men meget passende med formålet har jeg ikke har tid. Der er tryk på i den virkelige verden for mit vedkommende, et rigtig spændende jobskifte og en familieforøgelse til to børn, har gjort at tiden til BB er blevet en hel del mindre. Så jeg må desværre erkende at jeg lige nu ikke har den tid jeg gerne vil ligge i U21 arbejdet. For mig har det også altid handlet om at få engageret og holde fast i så mange managers, lige så meget som det har handlet om U21 holdet alene.
Så jeg stiller ikke op til næste U21 valg. Grunden til at jeg skriver det nu, er at hvis der er nogen der går med ambitioner og lyst til at være U21 træner. Så er man mere end velkommen til at blive en del af teamet allerede nu, så man har kendskab til vores Google database, måske allerede er i gang med talenterne osv. Jeg vil under alle omstændigheder gerne hjælpe hvem end den nye træner bliver fremover.
Vi har så lige haft en super U21 sæson, med en 3. plads i EM gruppespillet og endnu en sejr i Scandinavian superleague. Det sidste er dog pinligt fra min side da opdateringer bare har manglet.
mvh
Funzip