BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Ruaidri
This Post:
00
279051.2 in reply to 279051.1
Date: 5/25/2016 3:29:58 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Leuk Tesse en Kalebam dat jullie je kandidaat stellen.

Ik heb me gelijk terug getrokken.

Het is wel bekend dat we inside niet al te veel spelers zullen hebben de komende seizoenen. Als ik kijk naar de U21 selectie en zelf zojuist Menno-Jan Didden verkocht te hebben van 23 met voldoende potentie om een topper te worden, denk ik dat het een seizoen of 3,4 doorbijten wordt.

Ikzelf als meervoudig leverancier van NT spelers heb er geen probleem mee als je spelers typeert, wel als je precies de skills geeft.

Ik zou trouwens niet te bang zijn om spelers van 33, 34 en 35 op te roepen, vaak duurt het seizoen voor het NT toch maar 7,8 weken. Dus zoveel droppen ze niet in die tijd.

Only in the dark, we succeed!
From: Tesse

This Post:
00
279051.3 in reply to 279051.2
Date: 5/25/2016 5:19:14 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Thanks.

33-jarige spelers maak ik mij over het algemeen niet zo'n zorgen om. Met een coach met de juiste specialiteit zie ik daar meestal nog niet zoveel drops.

Ik zat zelf even zonder een coach met Career Extension en had helaas vorig jaar bij de 33-jarige Reker een dubbele drop aan het begin van het seizoen. Dat maakte gelijk een verschil van 16 -> 14 op een inside skill wat volgens mij bij het NT precies een wereld van verschil is. Dus eerlijk gezegd raak ik van 35 jarigen wel zenuwachtig maar als de skills ver genoeg boven een jongere concurrent uitsteken zal ik hem er wel bij halen. Goede tip!

Als de verschillen niet zo groot zijn zal ik wel soms een voorkeur aan de jongere geven, zeker als de manager hier nog net wat popjes aan het uitpersen is. Dat kan volgens mij wel motiverend werken.

Crunchy! If you eat fast enough
From: Ruaidri

This Post:
00
279051.4 in reply to 279051.3
Date: 5/25/2016 5:33:49 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ja als die jongere er zijn, lijkt mij dat ook de juiste aanpak, maar het zou nog wel 3 seizoenen kunnen duren voordat die jongere er is.

Blauw kreeg toen hij 35 was in dat seizoen, twee keer een dubbele drop op OD. Dat was echt pijnlijk. 4 skills omlaag ging echt van net nog acceptabel voor het NT naar totaal onbruikbaar op NT niveau. Dat risico zit erin, maar er zijn er ook zat die juist op skills droppen, waar hun kracht toch niet lag en dan is het niet zo erg. Bijv als een guard een drop heeft op SB, who cares.

Only in the dark, we succeed!