Ik heb me aangemeld voor een nieuwe termijn als NT coach.
Als er nog vragen, suggesties, etc zijn laat het dan gerust weten. Ik zag dat ik mijn 100% rating als NT coach helaas kwijt ben, nu 94%. Ik hoor graag wat ik anders kan doen om dit weer op 100% te krijgen;)
Qua prestaties zal het een enorme klus worden om de laatste 2 seizoenen te evenaren. We staan nu 8e in Europa wat betekent dat we tijdens de loting van het EK in pot 2 zullen zitten en daarmee op papier een betere uitgangspositie hebben.
Als ontwikkelpunt zie ik voor mezelf vooral het beter inschatten van de kracht van de tegenstander en daar de inzet/beleving op aanpassen, zie discussie vorig seizoen. Qua tijd zal het wel iets meer zoeken worden dan de afgelopen 2 seizoenen, aangezien mijn privé situatie nogal gewijzigd is en ik minder nachtrust zal gaan krijgen;) Aangezien ik al een termijn als NT coach er op heb zitten verwacht ik echter dat ik ook iets minder tijd hoef te investeren als NT coach.
Verder heb ik alle MVP+ spelers uit de laatste draft gescout en wil ik dit ook doen voor de draft van de afgelopen seizoenen. De spelers t/m 21 staan allemaal bij Jeroen in het U21 google sheet, maar om beter overzicht te hebben wil ik die graag bij het NT google sheet gaan plaatsen. Jeroen en ik doen dat uiteraard in onderlige afstemming.
Ik ga de managers van alle MVP+ spelers uit de afgelopen draft benaderen met de vraag om een gezamenlijk een trainingsschema voor het NT op te stellen waarbij de secundaire skills eerst getraind gaan worden. De ervaren managers laat ik meestal zelf de spelers trainen wetende dat zij precies weten wat ze doen. Op het forum zal ik tzt met een update komen wie er allemaal getraind worden. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen:
(284293.25). Doel is dan ook op lange termijn zorgen dat het NT voldoende nieuwe aanwas krijgt.
Last edited by Cowstreet at 6/21/2017 1:59:04 AM